Edytujesz Urządzenia sterowania ruchem kolejowym
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 8: | Linia 8: | ||
* [[dyspozytorskie urządzenia nastawcze]] (DUN) | * [[dyspozytorskie urządzenia nastawcze]] (DUN) | ||
* urządzenia [[sygnalizacja kabinowa|sygnalizacji kabinowej]] i [[samoczynne hamowanie pociągów|samoczynnego hamowania pociągów]] | * urządzenia [[sygnalizacja kabinowa|sygnalizacji kabinowej]] i [[samoczynne hamowanie pociągów|samoczynnego hamowania pociągów]] | ||
− | * urządzenia zabezpieczenia | + | * urządzenia zabezpieczenia rucha na [[przejazd kolejowy|przejazdach kolejowych]]<ref>§98 - ''Przepisy Eksploatacji Technicznej Kolei (PET)'', Wydawnictwa Komunikacyjne, Warszawa 1956</ref> |
Linia 15: | Linia 15: | ||
[[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]] | [[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]] | ||
− |