Edytujesz Zestawienie wąskotorowych lokomotyw spalinowych prod. Diema Diepholz w Polsce
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{| class="wikitable sortable" | {| class="wikitable sortable" | ||
− | ! | + | !Lokomotywa |
!Nr fabr. | !Nr fabr. | ||
!Rok prod. | !Rok prod. | ||
!Prześwit [mm] | !Prześwit [mm] | ||
!Stan | !Stan | ||
+ | !Ostatni użytkownik / | ||
+ | miejsce postoju | ||
!Historia lokomotywy / | !Historia lokomotywy / | ||
uwagi | uwagi | ||
Linia 13: | Linia 15: | ||
|1956 | |1956 | ||
|600 | |600 | ||
− | |style="background-color: | + | |style="background-color:lightgreen;"|Sprawna |
− | | | + | |Zakład Torfowy "Lasland" - Grądy k. Gryfic |
+ | |zakł. nr 5 | ||
|- | |- | ||
|DL6 | |DL6 | ||
− | | | + | |2137 |
− | | | + | |1958 |
|600 | |600 | ||
− | |style="background-color: | + | |style="background-color:lightgreen;"|Sprawna |
− | | | + | |Zakład Torfowy "Lasland" - Grądy k. Gryfic |
+ | |zakł. nr 4, silnik nr 605515, moc 7,5KM, masa 1150kg | ||
|- | |- | ||
|DL6 | |DL6 | ||
− | | | + | | |
− | | | + | | |
|600 | |600 | ||
− | |style="background-color: | + | |style="background-color:lightgreen;"|Sprawna |
− | | | + | |Zakład Torfowy "Lasland" - Grądy k. Gryfic |
− | + | |zakł. nr 2 | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
|DL6 | |DL6 | ||
− | | | + | | |
− | | | + | | |
|600 | |600 | ||
− | + | |style="background-color:lightgreen;"|Sprawna | |
− | + | |Zakład Torfowy "Lasland" - Grądy k. Gryfic | |
− | + | |zakł. nr 10, zakupiona w 1998r. | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |style="background-color: | ||
− | | | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
|DFL10/1.6 | |DFL10/1.6 | ||
Linia 86: | Linia 47: | ||
|1984 | |1984 | ||
|600 | |600 | ||
− | |style="background-color: | + | |style="background-color:lightgreen;"|Sprawna |
− | | | + | |Zakład Torfowy "Bioprodukty" - Parsęcko k. Szczecinka |
+ | |odkupiona w 2002 z ZT "NordaLas" Parsęcko do ZT Samlino, teraz z powrotem w Parsęcku, silnik nr 6317137, moc 16,9kW, masa 2000kg | ||
|- | |- | ||
|DFL10/1.6 | |DFL10/1.6 | ||
Linia 93: | Linia 55: | ||
|1984 | |1984 | ||
|600 | |600 | ||
− | |style="background-color: | + | |style="background-color:lightgreen;"|Sprawna |
− | | | + | |Zakład Torfowy "Lasland" - Grądy k. Gryfic |
− | + | |silnik nr 6876621, moc 16,9kW, masa 2000kg | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
|DFL10/1.6 | |DFL10/1.6 | ||
Linia 110: | Linia 64: | ||
|600 | |600 | ||
|style="background-color: #80FFFF;"|Odstawiona | |style="background-color: #80FFFF;"|Odstawiona | ||
− | | | + | |Zakład Torfowy "Bioprodukty" - Samlino k. Golczewa |
+ | |odkupiona w 2002r. z ZT "NordaLas" Parsęcko do ZT Samlino, silnik nr 6876620, moc 16,9kW, masa 2000kg | ||
|- | |- | ||
|DS11/3 | |DS11/3 | ||
Linia 116: | Linia 71: | ||
|1976 | |1976 | ||
|600 | |600 | ||
− | |style="background-color: | + | |style="background-color:lightgreen;"|Sprawna |
− | | | + | |Zakład Torfowy "Lasland" - Grądy k. Gryfic |
+ | |zakł. nr 7, zakupiona w 1998r., silnik nr 5358127, moc 18KM, masa 2200kg | ||
|- | |- | ||
|DS12 | |DS12 | ||
Linia 123: | Linia 79: | ||
|1954 | |1954 | ||
|600 | |600 | ||
− | |style="background-color: | + | |style="background-color:lightgreen;"|Sprawna |
− | | | + | |Zakład Torfowy "Lasland" - Grądy k. Gryfic |
− | + | |zakł. nr 6, zakupiona w 1998r., silnik nr 1736125, moc 15KM | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
|DS14 | |DS14 | ||
Linia 139: | Linia 88: | ||
|600 | |600 | ||
|style="background-color: #80FFFF;"|Odstawiona | |style="background-color: #80FFFF;"|Odstawiona | ||
− | | | + | |Zakład Torfowy "Bioprodukty" - Samlino k. Golczewa |
+ | |zakupiona w 1998r., silnik nr 1781970, moc 14KM, masa 2450kg | ||
|- | |- | ||
|DS14 | |DS14 | ||
Linia 146: | Linia 96: | ||
|600 | |600 | ||
|??? | |??? | ||
− | | | + | |Zakład Torfowy "Lasland" - Grądy k. Gryfic |
+ | |na warsztacie, kompletnie rozebrana, numer fabryczny najprawdopodobniej błędny | ||
|- | |- | ||
|DS14 | |DS14 | ||
Linia 152: | Linia 103: | ||
|1956 | |1956 | ||
|600 | |600 | ||
− | |style="background-color: | + | |style="background-color:lightgreen;"|Sprawna |
− | | | + | |Zakład Torfowy "Lasland" - Grądy k. Gryfic |
+ | |zakł. nr 1, silnik nr 2099155, moc 14KM, masa 2800kg | ||
|- | |- | ||
|DS14 | |DS14 | ||
Linia 159: | Linia 111: | ||
|1956 | |1956 | ||
|600 | |600 | ||
− | |style="background-color: | + | |style="background-color:lightgreen;"|Sprawna |
− | | | + | |Zakład Torfowy "Bioprodukty" - Samlino k. Golczewa |
+ | |zakupiona w 1998r., silnik nr 209978?, moc 14KM, masa 2800kg | ||
|- | |- | ||
|DS14 | |DS14 | ||
Linia 166: | Linia 119: | ||
| | | | ||
|600 | |600 | ||
− | |style="background-color: | + | |style="background-color:lightgreen;"|Sprawna |
− | | | + | |Zakład Torfowy "Bioprodukty" - Samlino k. Golczewa |
+ | | | ||
|- | |- | ||
|DS20 | |DS20 | ||
Linia 174: | Linia 128: | ||
|600 | |600 | ||
|style="background-color: #80FFFF;"|Odstawiona | |style="background-color: #80FFFF;"|Odstawiona | ||
− | | | + | |Zakład Torfowy "Bioprodukty" - Samlino k. Golczewa |
+ | |silnik nr 3467395/96, noc 22KM, masa 2500kg | ||
|- | |- | ||
|DS20 | |DS20 | ||
|2783 | |2783 | ||
|1965 | |1965 | ||
− | | | + | |600 |
− | + | |??? | |
− | | | + | |Zakład Torfowy "Lasland" - Grądy k. Gryfic |
− | + | |zakł. nr 8, zakupiona w 1998r. | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
|} | |} | ||
− | |||
− | |||
== Źródła == | == Źródła == | ||
* informacje pochodzące ze zbiorów p. Marka Malczewskiego zawarte w artykule „Kolejki kopalni torfu w Polsce” w czasopiśmie „Świat Kolei” nr 3/1999; | * informacje pochodzące ze zbiorów p. Marka Malczewskiego zawarte w artykule „Kolejki kopalni torfu w Polsce” w czasopiśmie „Świat Kolei” nr 3/1999; | ||
* informacje zawarte w artykule „Kolej torfowa w Grądach” w czasopiśmie „Stalowe Szlaki” nr 7-8/1997; | * informacje zawarte w artykule „Kolej torfowa w Grądach” w czasopiśmie „Stalowe Szlaki” nr 7-8/1997; | ||
− | |||
* informacje zawarte na stronach internetowych różnego autorstwa, a dotyczących szeroko rozumianej problematyki kolejowej; | * informacje zawarte na stronach internetowych różnego autorstwa, a dotyczących szeroko rozumianej problematyki kolejowej; | ||
* własne badania i analizy. | * własne badania i analizy. | ||
− | + | ||
− | [[Kategoria:Hasła encyklopedyczne | + | |
− | [[Kategoria:Wąskotorowe lokomotywy spalinowe | + | [[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]] |
+ | [[Kategoria:Wąskotorowe lokomotywy spalinowe]] |