Instrukcja
DANE PODSTAWOWE
Stan *
SprawnaOdstawionaWrakZłomPomnikEksponatW trakcie remontuPrzebudowanaNieznany
Producent
FAUR
Typ *
L45H
Numer fabryczny *
20573
Rok produkcji *
1967
Rok odstawienia
Rok złomowania
Ostatnie oznaczenie *
Lxd2-268
Ostatni rozstaw *
750 mm
Ostatni typ silnika
Wola H12A
Ostatnie stacjonowanie *
Przeworsk Wąskotorowy
Kraj *
Użytkownik
Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku
Właściciel
Starostwo Powiatowe w Przeworsku
Kolej
Przeworska Kolej Dojazdowa
Zwięzłe uwagi dot. np. nietypowych rozwiązań technicznych, malowania
Szczegółowy opis
Od lat 90-tych lokomotywa używana jako rezerwowa. Po wycofaniu z eksploatacji Lxd2-251 wykorzystywana zamiennie z Lxd2-257 do prowadzenia pociągów, będąc paradoksalnie "najsprawniejszym" pojazdem trakcyjnym na PKD.
HISTORIA EKSPLOATACJI
ILUSTRACJE (nieobowiązkowe)
Główne zdjęcie w artykule
Prześlij plik
ZDJĘCIA DODATKOWE
Zdjęcie 1
Lxd2-268 z pociągiem specjalnym na stacji Przeworsk Wąskotorowy
Zdjęcie 2
Przeworska Kolej Dojazdowa - pociąg specjalny z Przeworska do Dynowa przejeżdża przez Widaczów
Zdjęcie 3
Lxd2-268 z pociągiem specjalnym z Przeworska do Dynowa na moście w Szklarach
Zdjęcie 4
Lxd2-268 z pociągiem do Dynowa na stacji Przeworsk Wąskotorowy
Zdjęcie 5
Lxd2-268 na stacji Przeworsk Wąskotorowy
Zdjęcie 6
Lxd2-268 na manewrach w Dynowie
Zdjęcie 7
Lxd2-268 (po lewej) w nowym malowaniu oraz Lxd2-334 (po prawej) w hali lokomotywowni Przeworsk
Zdjęcie 8
Zdjęcie 9