Instrukcja
DANE PODSTAWOWE
Stan *
SprawnaOdstawionaWrakZłomPomnikEksponatW trakcie remontuPrzebudowanaNieznany
Producent
FAUR
Typ *
L45H
Numer fabryczny *
20924
Rok produkcji *
1970
Rok odstawienia
Rok złomowania
1994
Ostatnie oznaczenie *
Lxd2-363
Ostatni rozstaw *
785 mm
Ostatni typ silnika
Maybach MB 836 Bb
Ostatnie stacjonowanie *
Bytom Rozbark
Kraj *
Użytkownik
Właściciel
Kolej
Zwięzłe uwagi dot. np. nietypowych rozwiązań technicznych, malowania
W roku 1983 lokomotywa uległa wypadkowi i została skasowana. Na jej podwoziu zbudowano urządzenie rotacyjne (pług rotacyjny) bez napędu własnego.
Szczegółowy opis
Przebudowę wykonano w Warsztatach Naprawczych Górnośląskich Kolei Wąskotorowych na Rozbarku, a [[urządzenie rotacyjne]] oddano do eksploatacji 15 grudnia 1983.
HISTORIA EKSPLOATACJI
ILUSTRACJE (nieobowiązkowe)
Główne zdjęcie w artykule
Prześlij plik
Lxd2-363 przecina ulicę Brzezińską w Bytomiu Rozbarku (data nieznana).
ZDJĘCIA DODATKOWE
Zdjęcie 1
Urządzenie rotacyjne na terenie Warsztatów Naprawczych Górnośląskich Kolei Wąskotorowych na Rozbarku (Bytom).
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3
Zdjęcie 4
Zdjęcie 5
Zdjęcie 6
Zdjęcie 7
Zdjęcie 8
Zdjęcie 9