Instrukcja
DANE PODSTAWOWE
Stan *
SprawnaOdstawionaWrakZłomPomnikEksponatW trakcie remontuPrzebudowanaNieznany
Producent
Typ *
A20D-P
Numer fabryczny *
?(226)
Rok produkcji *
1986
Rok odstawienia
2004
Rok złomowania
Ostatnie oznaczenie *
MBxd2-226
Ostatni rozstaw *
nieznany
Ostatni typ silnika
D2516HMU
Ostatnie stacjonowanie *
Crişcior (Rumunia)
Kraj *
Rumunia
Użytkownik
-
Właściciel
CFI Crişcior
Kolej
Zwięzłe uwagi dot. np. nietypowych rozwiązań technicznych, malowania
Numer 226 posiada również wagon 228 ze Śmigla.
Szczegółowy opis
W maju 2004 sprzedany przez Interlok roku do Rumunii (kolej Brad - Crişcior), gdzie został odstawiony i nieużywany. Stan aktualny nieznany, ale zdjęcia sprzed kilku lat wskazują, że to wrak w stanie niewiele lepszym niż krośniewickie. Długo uważało się, że był to 228. W rzeczywistości popełniono błąd. Na prawdziwym 228 naniesiono numer 226, a prawdziwy 226 stoi w Rumunii uznawany we wszystkich spisach za 228.
HISTORIA EKSPLOATACJI
ILUSTRACJE (nieobowiązkowe)
Główne zdjęcie w artykule
Prześlij plik
28.07.2009 - MBxd2-226, CFI (Caile Ferate Industriale Brad), Crişcior, Rumunia
ZDJĘCIA DODATKOWE
Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3
Zdjęcie 4
Zdjęcie 5
Zdjęcie 6
Zdjęcie 7
Zdjęcie 8
Zdjęcie 9