Instrukcja
DANE PODSTAWOWE
Stan *
SprawnaOdstawionaWrakZłomPomnikEksponatW trakcie remontuPrzebudowanaNieznany
Producent
Typ *
A20D-P
Numer fabryczny *
?(229)
Rok produkcji *
1988
Rok odstawienia
Rok złomowania
2013
Ostatnie oznaczenie *
MBxd2-229
Ostatni rozstaw *
750 mm
Ostatni typ silnika
D2516HMU
Ostatnie stacjonowanie *
Śmigiel
Kraj *
Polska
Użytkownik
Właściciel
Kolej
Zwięzłe uwagi dot. np. nietypowych rozwiązań technicznych, malowania
Szczegółowy opis
Podczas eksploatacji w Środzie wagon ulegał awariom, a że tamtejsi warsztatowcy nie mieli doświadczenia w naprawach taboru spalinowego więc po kolejnej awarii został wysłany do warsztatu w Śmiglu w celu naprawy, jednak tam nie doczekał się naprawy a został potraktowany jako magazyn części zamiennych do śmigielskich motowozów i już nigdy nie wrócił do ruchu, stał i powoli niszczał. W takim stanie został przejęty w 2003 roku przez Starostwo Powiatowe w Gnieźnie. Później został ustawiony na transporterze, zezłomowany w Śmiglu w 2013 roku.
HISTORIA EKSPLOATACJI
ILUSTRACJE (nieobowiązkowe)
Główne zdjęcie w artykule
Prześlij plik
17.07.2006 MBxd2-229 odstawiony w Śmiglu.
ZDJĘCIA DODATKOWE
Zdjęcie 1
21.05.2010 Wagon motorowy (a raczej to co z niego zostało) MBxd2-229 odstawiony w Śmiglu.
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3
Zdjęcie 4
Zdjęcie 5
Zdjęcie 6
Zdjęcie 7
Zdjęcie 8
Zdjęcie 9