Instrukcja
DANE PODSTAWOWE
Stan *
SprawnaOdstawionaWrakZłomPomnikEksponatW trakcie remontuPrzebudowanaNieznany
Producent
Waggon und Maschinenfabrik AG Bautzen
Typ *
nieznany
Numer fabryczny *
?(114)
Rok produkcji *
1938
Rok odstawienia
1974
Rok złomowania
1980
Ostatnie oznaczenie *
MBxd1-114
Ostatni rozstaw *
750 mm
Ostatni typ silnika
Fiat 368
Ostatnie stacjonowanie *
Trzebnica Gaj
Kraj *
Polska
Użytkownik
Właściciel
Kolej
Zwięzłe uwagi dot. np. nietypowych rozwiązań technicznych, malowania
Szczegółowy opis
Wagon w 1943 sprowadzony na potrzeby Wermachtu do Krośniewic i pozbawiony silnika. W 1952 odbudowany jako silnikowy w ZNTK Opole. Skreślony z inwentarza 04.09.1974 miał trafić do Muzeum Kolejnictwa.
HISTORIA EKSPLOATACJI
ILUSTRACJE (nieobowiązkowe)
Główne zdjęcie w artykule
Prześlij plik
ZDJĘCIA DODATKOWE
Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3
Zdjęcie 4
Zdjęcie 5
Zdjęcie 6
Zdjęcie 7
Zdjęcie 8
Zdjęcie 9