Tabor:Lw-00121: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Korsyka do 2011)
m (Ciernohronska Zeleznica, link i opis)
Linia 1: Linia 1:
{{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu    = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu    = 20731 |grafika                  = |rok_produkcji            = 1968 |numer_kotła              = |rok_produkcji_kotła      = |ostatnia_rewizja_do      = |stan                    = sprzedany za granicę |rok_odstawienia          = |rok_złomowania          = |obecne_oznaczenie        = ??? |obecne_stacjonowanie    = Turcja |typ_silnika              = Caterpilar 3412 |1_rozstaw_fabryczny      = 750 mm |2_rozstaw                = |2_rozstaw_rok            = |3_rozstaw                = |3_rozstaw_rok            = |4_rozstaw                = |4_rozstaw_rok            = |5_rozstaw                = |5_rozstaw_rok            = |1_stacjonowanie          = Karczmiska |1_okres_stacjonowania    = 1968-1971 |2_stacjonowanie          = Przeworsk Wąsk. |2_okres_stacjonowania    = 1971-1986 |3_stacjonowanie          = Karczmiska |3_okres_stacjonowania    = 1986-1995 |4_stacjonowanie          = Cukrownia Tuczno |4_okres_stacjonowania    = 1995-2003 |5_stacjonowanie          = Ciernohronska Zeleznica, Słowacja |5_okres_stacjonowania    = 2003-2004 |6_stacjonowanie          = Chemins de Fer de la Corse, Korsyka |6_okres_stacjonowania    = 2004 - po 2011<ref>http://www.passion-metrique.net/forums/viewtopic.php?f=2&t=5810&start=15#p216257</ref> |7_stacjonowanie          = Turcja (?) |7_okres_stacjonowania    = ??? |8_stacjonowanie          = |8_okres_stacjonowania    = |9_stacjonowanie          = |9_okres_stacjonowania    = |10_stacjonowanie          = |10_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |12_stacjonowanie          = |12_okres_stacjonowania    = ||1_oznaczenie            = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-285 |1_rok                    = 1968-2004 |2_oznaczenie            = CFG 60009 |2_rok                    = 2004 - ??? |3_oznaczenie            = |3_rok                    = |4_oznaczenie            = |4_rok                    = |5_oznaczenie            = |5_rok                    = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi                    = }}
+
{{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu    = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu    = 20731 |grafika                  = |rok_produkcji            = 1968 |numer_kotła              = |rok_produkcji_kotła      = |ostatnia_rewizja_do      = |stan                    = sprzedany za granicę |rok_odstawienia          = |rok_złomowania          = |obecne_oznaczenie        = ??? |obecne_stacjonowanie    = Turcja |typ_silnika              = Caterpilar 3412 |1_rozstaw_fabryczny      = 750 mm |2_rozstaw                = |2_rozstaw_rok            = |3_rozstaw                = |3_rozstaw_rok            = |4_rozstaw                = |4_rozstaw_rok            = |5_rozstaw                = |5_rozstaw_rok            = |1_stacjonowanie          = Karczmiska |1_okres_stacjonowania    = 1968-1971 |2_stacjonowanie          = Przeworsk Wąsk. |2_okres_stacjonowania    = 1971-1986 |3_stacjonowanie          = Karczmiska |3_okres_stacjonowania    = 1986-1995 |4_stacjonowanie          = Cukrownia Tuczno |4_okres_stacjonowania    = 1995-2003 |5_stacjonowanie          = Čiernohronská železnica, Słowacja<ref>http://www.uzkorozchodky.hys.cz/existlok/faur_l45h/faur_l45h_004.php</ref> |5_okres_stacjonowania    = 2003-2004 |6_stacjonowanie          = Chemins de Fer de la Corse, Korsyka |6_okres_stacjonowania    = 2004 - po 2011<ref>http://www.passion-metrique.net/forums/viewtopic.php?f=2&t=5810&start=15#p216257</ref> |7_stacjonowanie          = Turcja (?) |7_okres_stacjonowania    = ??? |8_stacjonowanie          = |8_okres_stacjonowania    = |9_stacjonowanie          = |9_okres_stacjonowania    = |10_stacjonowanie          = |10_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |12_stacjonowanie          = |12_okres_stacjonowania    = ||1_oznaczenie            = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-285 |1_rok                    = 1968-2004 |2_oznaczenie            = CFG 60009 |2_rok                    = 2004 - ??? |3_oznaczenie            = |3_rok                    = |4_oznaczenie            = |4_rok                    = |5_oznaczenie            = |5_rok                    = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi                    = }}
  
W roku 2004 lokomotywa została sprzedana za granicę i zmodernizowana. Odbiorcą były Koleje Korsykańskie, a pośrednikiem firma Interlok<ref name ="ek">{{cytuj pismo | nazwisko = Schmidtendorf | imię = Hermann | autor link = | tytuł = Interlok-Gruppe liefert neues Rollmaterial fuer 1000-mm-Netz auf Korsika | url = | czasopismo = Eisenbahn Kurier | adres czasopisma = | oznaczenie = | wolumin = | wydanie = | strony = | data = | rok = 2005 | miesiąc = 1 | odpowiedzialność = | wydawca = EK-Verlag | miejsce = Freiburg| issn = 0170-5288 | doi = | doietykieta = | pmid = | oclc = | bibcode = | id = | cytat = | język = | data dostępu = }}</ref>. W ramach modernizacji zamontowano nowy silnik Caterpilar 3412 o mocy 770 koni mechanicznych<ref>{{cytuj stronę | url = http://yves.ocquident.free.fr/Pages/framepage.html | tytuł = Witryna zakładu dokonującego modernizacji| data dostępu = 2014-10-26| autor = | opublikowany = | praca = | data = | język = }}</ref>, zmodernizowano układy sterowania oraz chłodzenia. Wprowadzono możliwość sterowania wielokrotnego<ref name="ek"/>.  
+
W roku 2003 lokomotywa została sprzedana na Słowację, a w 2004 odsprzedana Kolejom Korsykańskim (Chemins de Fer de la Corse) i zmodernizowana. Pośredniczyła firma Interlok<ref name ="ek">{{cytuj pismo | nazwisko = Schmidtendorf | imię = Hermann | autor link = | tytuł = Interlok-Gruppe liefert neues Rollmaterial fuer 1000-mm-Netz auf Korsika | url = | czasopismo = Eisenbahn Kurier | adres czasopisma = | oznaczenie = | wolumin = | wydanie = | strony = | data = | rok = 2005 | miesiąc = 1 | odpowiedzialność = | wydawca = EK-Verlag | miejsce = Freiburg| issn = 0170-5288 | doi = | doietykieta = | pmid = | oclc = | bibcode = | id = | cytat = | język = | data dostępu = }}</ref>. W ramach modernizacji zamontowano nowy silnik Caterpilar 3412 o mocy 770 koni mechanicznych<ref>{{cytuj stronę | url = http://yves.ocquident.free.fr/Pages/framepage.html | tytuł = Witryna zakładu dokonującego modernizacji| data dostępu = 2014-10-26| autor = | opublikowany = | praca = | data = | język = }}</ref>, zmodernizowano układy sterowania oraz chłodzenia. Wprowadzono możliwość sterowania wielokrotnego<ref name="ek"/>.  
  
 
W kwietniu 2014 lokomotywa pracowała w zakładzie Colas w Saint-Varent, Francja<ref>http://www.1435mm.net/photos/FlAxLiyBe/</ref>
 
W kwietniu 2014 lokomotywa pracowała w zakładzie Colas w Saint-Varent, Francja<ref>http://www.1435mm.net/photos/FlAxLiyBe/</ref>

Wersja z 18:32, 6 lis 2015

L45H 20731
Rok produkcji 1968
Stan sprzedany za granicę


Obecne oznaczenie ???
Miejsce obecnego stacjonowania Turcja
Obecny (ostatni) typ silnika Caterpilar 3412
Szerokość toru
Szerokość Od roku
750 mm 1968



Stacjonowanie
Miejsce Okres stacjonowania
Karczmiska 1968-1971
Przeworsk Wąsk. 1971-1986
Karczmiska 1986-1995
Cukrownia Tuczno 1995-2003
Čiernohronská železnica, Słowacja[1] 2003-2004
Chemins de Fer de la Corse, Korsyka 2004 - po 2011[2]
Turcja (?) ???


Oznaczenia
Oznaczenie Rok nadania
Lxd2-285 1968-2004
CFG 60009 2004 - ???





'


W roku 2003 lokomotywa została sprzedana na Słowację, a w 2004 odsprzedana Kolejom Korsykańskim (Chemins de Fer de la Corse) i zmodernizowana. Pośredniczyła firma Interlok[3]. W ramach modernizacji zamontowano nowy silnik Caterpilar 3412 o mocy 770 koni mechanicznych[4], zmodernizowano układy sterowania oraz chłodzenia. Wprowadzono możliwość sterowania wielokrotnego[3].

W kwietniu 2014 lokomotywa pracowała w zakładzie Colas w Saint-Varent, Francja[5] Obecnie (październik 2014) lokomotywa prawdopodobnie znajduje się w Turcji.

Przypisy

  1. http://www.uzkorozchodky.hys.cz/existlok/faur_l45h/faur_l45h_004.php
  2. http://www.passion-metrique.net/forums/viewtopic.php?f=2&t=5810&start=15#p216257
  3. 3,0 3,1 Hermann Schmidtendorf. Interlok-Gruppe liefert neues Rollmaterial fuer 1000-mm-Netz auf Korsika. „Eisenbahn Kurier”, 1 2005. Freiburg: EK-Verlag. ISSN 0170-5288. 
  4. Witryna zakładu dokonującego modernizacji. [dostęp 2014-10-26].
  5. http://www.1435mm.net/photos/FlAxLiyBe/