Tabor:Lw-00121: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Korsyka do 2011) |
m (Ciernohronska Zeleznica, link i opis) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | {{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu = 20731 |grafika = |rok_produkcji = 1968 |numer_kotła = |rok_produkcji_kotła = |ostatnia_rewizja_do = |stan = sprzedany za granicę |rok_odstawienia = |rok_złomowania = |obecne_oznaczenie = ??? |obecne_stacjonowanie = Turcja |typ_silnika = Caterpilar 3412 |1_rozstaw_fabryczny = 750 mm |2_rozstaw = |2_rozstaw_rok = |3_rozstaw = |3_rozstaw_rok = |4_rozstaw = |4_rozstaw_rok = |5_rozstaw = |5_rozstaw_rok = |1_stacjonowanie = Karczmiska |1_okres_stacjonowania = 1968-1971 |2_stacjonowanie = Przeworsk Wąsk. |2_okres_stacjonowania = 1971-1986 |3_stacjonowanie = Karczmiska |3_okres_stacjonowania = 1986-1995 |4_stacjonowanie = Cukrownia Tuczno |4_okres_stacjonowania = 1995-2003 |5_stacjonowanie = | + | {{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu = 20731 |grafika = |rok_produkcji = 1968 |numer_kotła = |rok_produkcji_kotła = |ostatnia_rewizja_do = |stan = sprzedany za granicę |rok_odstawienia = |rok_złomowania = |obecne_oznaczenie = ??? |obecne_stacjonowanie = Turcja |typ_silnika = Caterpilar 3412 |1_rozstaw_fabryczny = 750 mm |2_rozstaw = |2_rozstaw_rok = |3_rozstaw = |3_rozstaw_rok = |4_rozstaw = |4_rozstaw_rok = |5_rozstaw = |5_rozstaw_rok = |1_stacjonowanie = Karczmiska |1_okres_stacjonowania = 1968-1971 |2_stacjonowanie = Przeworsk Wąsk. |2_okres_stacjonowania = 1971-1986 |3_stacjonowanie = Karczmiska |3_okres_stacjonowania = 1986-1995 |4_stacjonowanie = Cukrownia Tuczno |4_okres_stacjonowania = 1995-2003 |5_stacjonowanie = Čiernohronská železnica, Słowacja<ref>http://www.uzkorozchodky.hys.cz/existlok/faur_l45h/faur_l45h_004.php</ref> |5_okres_stacjonowania = 2003-2004 |6_stacjonowanie = Chemins de Fer de la Corse, Korsyka |6_okres_stacjonowania = 2004 - po 2011<ref>http://www.passion-metrique.net/forums/viewtopic.php?f=2&t=5810&start=15#p216257</ref> |7_stacjonowanie = Turcja (?) |7_okres_stacjonowania = ??? |8_stacjonowanie = |8_okres_stacjonowania = |9_stacjonowanie = |9_okres_stacjonowania = |10_stacjonowanie = |10_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |12_stacjonowanie = |12_okres_stacjonowania = ||1_oznaczenie = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-285 |1_rok = 1968-2004 |2_oznaczenie = CFG 60009 |2_rok = 2004 - ??? |3_oznaczenie = |3_rok = |4_oznaczenie = |4_rok = |5_oznaczenie = |5_rok = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi = }} |
− | W roku | + | W roku 2003 lokomotywa została sprzedana na Słowację, a w 2004 odsprzedana Kolejom Korsykańskim (Chemins de Fer de la Corse) i zmodernizowana. Pośredniczyła firma Interlok<ref name ="ek">{{cytuj pismo | nazwisko = Schmidtendorf | imię = Hermann | autor link = | tytuł = Interlok-Gruppe liefert neues Rollmaterial fuer 1000-mm-Netz auf Korsika | url = | czasopismo = Eisenbahn Kurier | adres czasopisma = | oznaczenie = | wolumin = | wydanie = | strony = | data = | rok = 2005 | miesiąc = 1 | odpowiedzialność = | wydawca = EK-Verlag | miejsce = Freiburg| issn = 0170-5288 | doi = | doietykieta = | pmid = | oclc = | bibcode = | id = | cytat = | język = | data dostępu = }}</ref>. W ramach modernizacji zamontowano nowy silnik Caterpilar 3412 o mocy 770 koni mechanicznych<ref>{{cytuj stronę | url = http://yves.ocquident.free.fr/Pages/framepage.html | tytuł = Witryna zakładu dokonującego modernizacji| data dostępu = 2014-10-26| autor = | opublikowany = | praca = | data = | język = }}</ref>, zmodernizowano układy sterowania oraz chłodzenia. Wprowadzono możliwość sterowania wielokrotnego<ref name="ek"/>. |
W kwietniu 2014 lokomotywa pracowała w zakładzie Colas w Saint-Varent, Francja<ref>http://www.1435mm.net/photos/FlAxLiyBe/</ref> | W kwietniu 2014 lokomotywa pracowała w zakładzie Colas w Saint-Varent, Francja<ref>http://www.1435mm.net/photos/FlAxLiyBe/</ref> |
Wersja z 18:32, 6 lis 2015
L45H 20731 | |
Rok produkcji | 1968 |
Stan | sprzedany za granicę
|
Obecne oznaczenie | ??? |
Miejsce obecnego stacjonowania | Turcja |
Obecny (ostatni) typ silnika | Caterpilar 3412 |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
750 mm | 1968
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Karczmiska | 1968-1971 |
Przeworsk Wąsk. | 1971-1986 |
Karczmiska | 1986-1995 |
Cukrownia Tuczno | 1995-2003 |
Čiernohronská železnica, Słowacja[1] | 2003-2004 |
Chemins de Fer de la Corse, Korsyka | 2004 - po 2011[2] |
Turcja (?) | ???
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
Lxd2-285 | 1968-2004 |
CFG 60009 | 2004 - ???
|
' |
W roku 2003 lokomotywa została sprzedana na Słowację, a w 2004 odsprzedana Kolejom Korsykańskim (Chemins de Fer de la Corse) i zmodernizowana. Pośredniczyła firma Interlok[3]. W ramach modernizacji zamontowano nowy silnik Caterpilar 3412 o mocy 770 koni mechanicznych[4], zmodernizowano układy sterowania oraz chłodzenia. Wprowadzono możliwość sterowania wielokrotnego[3].
W kwietniu 2014 lokomotywa pracowała w zakładzie Colas w Saint-Varent, Francja[5] Obecnie (październik 2014) lokomotywa prawdopodobnie znajduje się w Turcji.
Przypisy
- ↑ http://www.uzkorozchodky.hys.cz/existlok/faur_l45h/faur_l45h_004.php
- ↑ http://www.passion-metrique.net/forums/viewtopic.php?f=2&t=5810&start=15#p216257
- ↑ 3,0 3,1 Hermann Schmidtendorf. Interlok-Gruppe liefert neues Rollmaterial fuer 1000-mm-Netz auf Korsika. „Eisenbahn Kurier”, 1 2005. Freiburg: EK-Verlag. ISSN 0170-5288.
- ↑ Witryna zakładu dokonującego modernizacji. [dostęp 2014-10-26].
- ↑ http://www.1435mm.net/photos/FlAxLiyBe/