Tabor:Lw-00122: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | {{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu = 20849 |grafika = [[Plik:Lxd2-357.jpg|290px]] |rok_produkcji = 1969 |numer_kotła = |rok_produkcji_kotła = |ostatnia_rewizja_do = |stan = | + | {{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu = 20849 |grafika = [[Plik:Lxd2-357.jpg|290px]] |rok_produkcji = 1969 |numer_kotła = |rok_produkcji_kotła = |ostatnia_rewizja_do = |stan = eksponat |rok_odstawienia = |rok_złomowania = |obecne_oznaczenie = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-357 |obecne_stacjonowanie = Rudy |typ_silnika = [[silnik MB 836 Bb|MB 836 Bb]] Maybach |1_rozstaw_fabryczny = 785 mm |2_rozstaw = |2_rozstaw_rok = |3_rozstaw = |3_rozstaw_rok = |4_rozstaw = |4_rozstaw_rok = |5_rozstaw = |5_rozstaw_rok = |1_stacjonowanie = Bytom Karb Wąsk. |1_okres_stacjonowania = 1970-1972 |2_stacjonowanie = Maciejkowice |2_okres_stacjonowania = 1972-1987 |3_stacjonowanie = Bytom Rozbark |3_okres_stacjonowania = 1987-2003 |4_stacjonowanie = Rudy |4_okres_stacjonowania = od 2003 |5_stacjonowanie = |5_okres_stacjonowania = |6_stacjonowanie = |6_okres_stacjonowania = |7_stacjonowanie = |7_okres_stacjonowania = |8_stacjonowanie = |8_okres_stacjonowania = |9_stacjonowanie = |9_okres_stacjonowania = |10_stacjonowanie = |10_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |12_stacjonowanie = |12_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |1_oznaczenie = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-357 |1_rok = od 1969 |2_oznaczenie = |2_rok = |3_oznaczenie = |3_rok = |4_oznaczenie = |4_rok = |5_oznaczenie = |5_rok = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi = 1987 przebudowana na pług, }} |
[[Kategoria:L45H]] | [[Kategoria:L45H]] |
Wersja z 20:20, 11 cze 2016
L45H 20849 | |
Rok produkcji | 1969 |
Stan | eksponat
|
Obecne oznaczenie | Lxd2-357 |
Miejsce obecnego stacjonowania | Rudy |
Obecny (ostatni) typ silnika | MB 836 Bb Maybach |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
785 mm | 1969
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Bytom Karb Wąsk. | 1970-1972 |
Maciejkowice | 1972-1987 |
Bytom Rozbark | 1987-2003 |
Rudy | od 2003
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
Lxd2-357 | od 1969
|
1987 przebudowana na pług, |