Tabor:Lw-00133: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (automatyczne sprzątanie kodu) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | {{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu = 20923 |grafika = |rok_produkcji = 1970 |numer_kotła = |rok_produkcji_kotła = |ostatnia_rewizja_do = |stan = złom |rok_odstawienia = |rok_złomowania = 2004 |obecne_oznaczenie = |obecne_stacjonowanie = |typ_silnika = [[silnik 71H12A|71H12A]] Wola |1_rozstaw_fabryczny = 785 mm |2_rozstaw = |2_rozstaw_rok = |3_rozstaw = |3_rozstaw_rok = |4_rozstaw = |4_rozstaw_rok = |5_rozstaw = |5_rozstaw_rok = |1_stacjonowanie = Bytom Karb Wąsk. |1_okres_stacjonowania = 1970-1972 |2_stacjonowanie = Maciejkowice |2_okres_stacjonowania = 1972-1989 |3_stacjonowanie = Bytom Karb Wąsk. |3_okres_stacjonowania = 1989-2004 |4_stacjonowanie = |4_okres_stacjonowania = |5_stacjonowanie = |5_okres_stacjonowania = |6_stacjonowanie = |6_okres_stacjonowania = |7_stacjonowanie = |7_okres_stacjonowania = |8_stacjonowanie = |8_okres_stacjonowania = |9_stacjonowanie = |9_okres_stacjonowania = |10_stacjonowanie = |10_okres_stacjonowania = | + | {{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu = 20923 |grafika = |rok_produkcji = 1970 |numer_kotła = |rok_produkcji_kotła = |ostatnia_rewizja_do = |stan = złom |rok_odstawienia = |rok_złomowania = 2004 |obecne_oznaczenie = |obecne_stacjonowanie = |typ_silnika = [[silnik 71H12A|71H12A]] Wola |1_rozstaw_fabryczny = 785 mm |2_rozstaw = |2_rozstaw_rok = |3_rozstaw = |3_rozstaw_rok = |4_rozstaw = |4_rozstaw_rok = |5_rozstaw = |5_rozstaw_rok = |1_stacjonowanie = Bytom Karb Wąsk. |1_okres_stacjonowania = 1970-1972 |2_stacjonowanie = Maciejkowice |2_okres_stacjonowania = 1972-1989 |3_stacjonowanie = Bytom Karb Wąsk. |3_okres_stacjonowania = 1989-2004 |4_stacjonowanie = |4_okres_stacjonowania = |5_stacjonowanie = |5_okres_stacjonowania = |6_stacjonowanie = |6_okres_stacjonowania = |7_stacjonowanie = |7_okres_stacjonowania = |8_stacjonowanie = |8_okres_stacjonowania = |9_stacjonowanie = |9_okres_stacjonowania = |10_stacjonowanie = |10_okres_stacjonowania = |1_oznaczenie = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-362 |1_rok = 1970-2004 |2_oznaczenie = |2_rok = |3_oznaczenie = |3_rok = |4_oznaczenie = |4_rok = |5_oznaczenie = |5_rok = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi = }} |
14.04.1988r na 12,850 km linii Rozbark-Pole Północne-Maciejkowice wykoleiła się przez podmyte tory . Po naprawie służyła do 2004 r na GKW. | 14.04.1988r na 12,850 km linii Rozbark-Pole Północne-Maciejkowice wykoleiła się przez podmyte tory . Po naprawie służyła do 2004 r na GKW. | ||
[[Kategoria:L45H]] | [[Kategoria:L45H]] |
Wersja z 22:51, 27 gru 2016
L45H 20923 | |
Rok produkcji | 1970 |
Stan | złom |
Rok złomowania | 2004
|
Obecny (ostatni) typ silnika | 71H12A Wola |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
785 mm | 1970
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Bytom Karb Wąsk. | 1970-1972 |
Maciejkowice | 1972-1989 |
Bytom Karb Wąsk. | 1989-2004
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
Lxd2-362 | 1970-2004
|
' |
14.04.1988r na 12,850 km linii Rozbark-Pole Północne-Maciejkowice wykoleiła się przez podmyte tory . Po naprawie służyła do 2004 r na GKW.