Tabor:Lw-00133: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (automatyczne sprzątanie kodu)
Linia 1: Linia 1:
{{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu    = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu    = 20923 |grafika                  = |rok_produkcji            = 1970 |numer_kotła              = |rok_produkcji_kotła      = |ostatnia_rewizja_do      = |stan                    = złom |rok_odstawienia          = |rok_złomowania          = 2004 |obecne_oznaczenie        = |obecne_stacjonowanie    = |typ_silnika              = [[silnik 71H12A|71H12A]] Wola |1_rozstaw_fabryczny      = 785 mm |2_rozstaw                = |2_rozstaw_rok            = |3_rozstaw                = |3_rozstaw_rok            = |4_rozstaw                = |4_rozstaw_rok            = |5_rozstaw                = |5_rozstaw_rok            = |1_stacjonowanie          = Bytom Karb Wąsk. |1_okres_stacjonowania    = 1970-1972 |2_stacjonowanie          = Maciejkowice |2_okres_stacjonowania    = 1972-1989 |3_stacjonowanie          = Bytom Karb Wąsk. |3_okres_stacjonowania    = 1989-2004 |4_stacjonowanie          = |4_okres_stacjonowania    = |5_stacjonowanie          = |5_okres_stacjonowania    = |6_stacjonowanie          = |6_okres_stacjonowania    = |7_stacjonowanie          = |7_okres_stacjonowania    = |8_stacjonowanie          = |8_okres_stacjonowania    = |9_stacjonowanie          = |9_okres_stacjonowania    = |10_stacjonowanie          = |10_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |12_stacjonowanie          = |12_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |1_oznaczenie            = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-362 |1_rok                    = 1970-2004 |2_oznaczenie            = |2_rok                    = |3_oznaczenie            = |3_rok                    = |4_oznaczenie            = |4_rok                    = |5_oznaczenie            = |5_rok                    = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi                    = }}
+
{{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu    = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu    = 20923 |grafika                  = |rok_produkcji            = 1970 |numer_kotła              = |rok_produkcji_kotła      = |ostatnia_rewizja_do      = |stan                    = złom |rok_odstawienia          = |rok_złomowania          = 2004 |obecne_oznaczenie        = |obecne_stacjonowanie    = |typ_silnika              = [[silnik 71H12A|71H12A]] Wola |1_rozstaw_fabryczny      = 785 mm |2_rozstaw                = |2_rozstaw_rok            = |3_rozstaw                = |3_rozstaw_rok            = |4_rozstaw                = |4_rozstaw_rok            = |5_rozstaw                = |5_rozstaw_rok            = |1_stacjonowanie          = Bytom Karb Wąsk. |1_okres_stacjonowania    = 1970-1972 |2_stacjonowanie          = Maciejkowice |2_okres_stacjonowania    = 1972-1989 |3_stacjonowanie          = Bytom Karb Wąsk. |3_okres_stacjonowania    = 1989-2004 |4_stacjonowanie          = |4_okres_stacjonowania    = |5_stacjonowanie          = |5_okres_stacjonowania    = |6_stacjonowanie          = |6_okres_stacjonowania    = |7_stacjonowanie          = |7_okres_stacjonowania    = |8_stacjonowanie          = |8_okres_stacjonowania    = |9_stacjonowanie          = |9_okres_stacjonowania    = |10_stacjonowanie          = |10_okres_stacjonowania    = |1_oznaczenie            = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-362 |1_rok                    = 1970-2004 |2_oznaczenie            = |2_rok                    = |3_oznaczenie            = |3_rok                    = |4_oznaczenie            = |4_rok                    = |5_oznaczenie            = |5_rok                    = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi                    = }}
  
 
14.04.1988r na 12,850 km linii Rozbark-Pole Północne-Maciejkowice wykoleiła się przez podmyte tory . Po naprawie służyła do 2004 r na GKW.
 
14.04.1988r na 12,850 km linii Rozbark-Pole Północne-Maciejkowice wykoleiła się przez podmyte tory . Po naprawie służyła do 2004 r na GKW.
 
[[Kategoria:L45H]]
 
[[Kategoria:L45H]]

Wersja z 22:51, 27 gru 2016

L45H 20923
Rok produkcji 1970
Stan złom
Rok złomowania 2004


Obecny (ostatni) typ silnika 71H12A Wola
Szerokość toru
Szerokość Od roku
785 mm 1970



Stacjonowanie
Miejsce Okres stacjonowania
Bytom Karb Wąsk. 1970-1972
Maciejkowice 1972-1989
Bytom Karb Wąsk. 1989-2004




Oznaczenia
Oznaczenie Rok nadania
Lxd2-362 1970-2004





'


14.04.1988r na 12,850 km linii Rozbark-Pole Północne-Maciejkowice wykoleiła się przez podmyte tory . Po naprawie służyła do 2004 r na GKW.