Zestawienie wąskotorowych lokomotyw spalinowych prod. Diema Diepholz w Polsce: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 27: | Linia 27: | ||
|1958 | |1958 | ||
|600 | |600 | ||
− | |style="background-color:#80FF89;"| | + | |style="background-color:#80FF89;"|w remoncie |
− | |→ Zakład Torfowy "Lasland" - Grądy k. Gryfic, zakł. nr 2 | + | |→ 1958 Himly, Holscher & Co. Nienburg |
− | | | + | |→ 1972 A. Günther Meiners Eugen Stoph & Co. , Zakład Torfowy Tiste zakł. nr 27 |
+ | |→ 1990? Zakład Torfowy "Lasland" - Grądy k. Gryfic, zakł. nr 2 | ||
+ | |→ 2016 własność prywatna | ||
|DL6 | |DL6 | ||
| | | |
Wersja z 23:57, 25 maj 2017
Typ | Nr fabr. | Rok prod. | Prześwit [mm] | Stan | Historia lokomotywy /
uwagi | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
DL6 | 1964 | 1956 | 600 | Sprawna | → Zakład Torfowy "Lasland" - Grądy k. Gryfic, zakł. nr 5 | |||||||||
DL6 | 2137 | 1958 | 600 | Sprawna | → Zakład Torfowy "Lasland" - Grądy k. Gryfic, zakł. nr 4, silnik nr 605515, moc 7,5KM, masa 1150kg | |||||||||
DL6 | 2143 | 1958 | 600 | w remoncie | → 1958 Himly, Holscher & Co. Nienburg | → 1972 A. Günther Meiners Eugen Stoph & Co. , Zakład Torfowy Tiste zakł. nr 27 | → 1990? Zakład Torfowy "Lasland" - Grądy k. Gryfic, zakł. nr 2 | → 2016 własność prywatna | DL6 | 600 | Sprawna | → Zakład Torfowy "Lasland" - Grądy k. Gryfic, zakł. nr 10, zakupiona w 1998r. | ||
DFL10/1.6 | 4714 | 1984 | 600 | Sprawna | → Zakład Torfowy "Bioprodukty" - Parsęcko k. Szczecinka, odkupiona w 2002 z ZT "NordaLas" Parsęcko do ZT Samlino, teraz z powrotem w Parsęcku, silnik nr 6317137, moc 16,9kW, masa 2000kg | |||||||||
DFL10/1.6 | 4715 | 1984 | 600 | Sprawna | → Zakład Torfowy "Lasland" - Grądy k. Gryfic, silnik nr 6876621, moc 16,9kW, masa 2000kg | |||||||||
DFL10/1.6 | 4716 | 1984 | 600 | Odstawiona | → Zakład Torfowy "Bioprodukty" - Samlino k. Golczewa, odkupiona w 2002r. z ZT "NordaLas" Parsęcko do ZT Samlino, silnik nr 6876620, moc 16,9kW, masa 2000kg | |||||||||
DS11/3 | 3931 | 1976 | 600 | Sprawna | → Zakład Torfowy "Lasland" - Grądy k. Gryfic, zakł. nr 7, zakupiona w 1998r., silnik nr 5358127, moc 18KM, masa 2200kg | |||||||||
DS12 | 1704 | 1954 | 600 | Sprawna | → Zakład Torfowy "Lasland" - Grądy k. Gryfic, zakł. nr 6, zakupiona w 1998r., silnik nr 1736125, moc 15KM | |||||||||
DS14 | 1627 | 1953 | 600 | Eksponat | → ???
→ ustawiona w rejonie stacji kolejowej w Krzyżu Wielkopolskim (fot. z dnia 28.11.2010 r.) | |||||||||
DS14 | 1932 | 1956 | 600 | Odstawiona | → Zakład Torfowy "Bioprodukty" - Samlino k. Golczewa, zakupiona w 1998r., silnik nr 1781970, moc 14KM, masa 2450kg | |||||||||
DS14 | 1946 | 1956 | 600 | ??? | → Zakład Torfowy "Lasland" - Grądy k. Gryfic, na warsztacie, kompletnie rozebrana, numer fabryczny najprawdopodobniej błędny | |||||||||
DS14 | 1990 | 1956 | 600 | Sprawna | → Zakład Torfowy "Lasland" - Grądy k. Gryfic, zakł. nr 1, silnik nr 2099155, moc 14KM, masa 2800kg | |||||||||
DS14 | 2004 | 1956 | 600 | Sprawna | → Zakład Torfowy "Bioprodukty" - Samlino k. Golczewa, zakupiona w 1998r., silnik nr 209978?, moc 14KM, masa 2800kg | |||||||||
DS14 | 600 | Sprawna | → Zakład Torfowy "Bioprodukty" - Samlino k. Golczewa | |||||||||||
DS20 | 2631 | 1963 | 600 | Odstawiona | → Zakład Torfowy "Bioprodukty" - Samlino k. Golczewa, silnik nr 3467395/96, noc 22KM, masa 2500kg | |||||||||
DS20 | 2783 | 1965 | 600 | Sprawna | → Zakład Torfowy "Lasland" - Grądy k. Gryfic, zakł. nr 8, zakupiona w 1998r. | |||||||||
DS22 | 1691 | 1954 | 700 | Eksponat | → ???
→ ustawiona w rejonie stacji kolejowej w Krzyżu Wielkopolskim, kolor pomarańczowy (fot. z dnia 28.11.2010 r.) → koniec 2011 r. - Milicz, rejon dawnego p.o. Milicz Zamek, ustawiona wraz z wagonem do przewozu torfu, kolor pomarańczowy, obecnie żółty |
Źródła
- informacje pochodzące ze zbiorów p. Marka Malczewskiego zawarte w artykule „Kolejki kopalni torfu w Polsce” w czasopiśmie „Świat Kolei” nr 3/1999;
- informacje zawarte w artykule „Kolej torfowa w Grądach” w czasopiśmie „Stalowe Szlaki” nr 7-8/1997;
- informacje zawarte w artykule p. Tomka Jankowskiego w czasopiśmie "Stalowe Szlaki" nr 3/2013;
- informacje zawarte na stronach internetowych różnego autorstwa, a dotyczących szeroko rozumianej problematyki kolejowej;
- własne badania i analizy.