Tabor:Lw-00258: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Szablonem)
(ciach i bez starego infoboksu)
Linia 20: Linia 20:
 
|Foto1=Normal DSC08182am2.jpg
 
|Foto1=Normal DSC08182am2.jpg
 
|Opis1=24.04.2010 - Pociąg specjalny z Lxd2-265 przejeżdża przez Rokszyce wracając do Rogowa
 
|Opis1=24.04.2010 - Pociąg specjalny z Lxd2-265 przejeżdża przez Rokszyce wracając do Rogowa
}}
 
{{Przebieg służby Infobox
 
|typ_fabryczny_pojazdu    = [[L45H]]
 
|numer_seryjny_pojazdu    = 24611
 
|grafika                  = [[Plik:DSC08273bm.JPG|290px]]
 
|rok_produkcji            = 1982
 
|stan                    = w naprawie rewizyjnej
 
|rok_odstawienia          =
 
|rok_złomowania          =
 
|obecne_oznaczenie        = [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lxd2|Lxd2]]-265
 
|obecne_stacjonowanie    = [[Rogów Towarowy Wąskotorowy]]
 
|typ_silnika              = Henschel
 
|1_rozstaw_fabryczny      = 750mm
 
|2_rozstaw                =
 
|2_rozstaw_rok            =
 
|3_rozstaw                =
 
|3_rozstaw_rok            =
 
|4_rozstaw                =
 
|4_rozstaw_rok            =
 
|5_rozstaw                =
 
|5_rozstaw_rok            =
 
|1_stacjonowanie          = Rogów Towarowy Wąskotorowy
 
|1_okres_stacjonowania    = od 1983
 
|2_stacjonowanie          =
 
|2_okres_stacjonowania    =
 
|3_stacjonowanie          =
 
|3_okres_stacjonowania    =
 
|4_stacjonowanie          =
 
|4_okres_stacjonowania    =
 
|5_stacjonowanie          =
 
|5_okres_stacjonowania    =
 
|6_stacjonowanie          =
 
|6_okres_stacjonowania    =
 
|7_stacjonowanie          =
 
|7_okres_stacjonowania    =
 
|8_stacjonowanie          =
 
|8_okres_stacjonowania    =
 
|9_stacjonowanie          =
 
|9_okres_stacjonowania    =
 
|10_stacjonowanie        =
 
|10_okres_stacjonowania  =
 
|1_oznaczenie            = [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lxd2|Lxd2]]-265
 
|1_rok                    = 1983
 
|2_oznaczenie            =
 
|2_rok                    =
 
|3_oznaczenie            =
 
|3_rok                    =
 
|4_oznaczenie            =
 
|4_rok                    =
 
|5_oznaczenie            =
 
|5_rok                    =
 
|6_oznaczenie            =
 
|6_rok                    =
 
|7_oznaczenie            =
 
|7_rok                    =
 
|8_oznaczenie            =
 
|8_rok                    =
 
|9_oznaczenie            =
 
|9_rok                    =
 
|10_oznaczenie            =
 
|10_rok                  =
 
|uwagi                    =
 
 
}}
 
}}
  
Lokomotywa typu [[L45H]] o numerze fabrycznym '''24611''' została wyprodukowana dla [[PKP]] w roku 1982. Nadano jej oznaczenie '''Lxd2-265'''. Została przydzielona do pracy na [[Kolej Rogowska|Rogowskiej Kolei Dojazdowej]], gdzie stacjonuje nieprzerwanie aż do chwili obecnej. W roku 2001 przeszła [[naprawa rewizyjna|naprawę rewizyjną]] w [[ZNTK Nowy Sącz]], dzięki czemu jest nadal w dobrym stanie technicznym.
 
 
[[Plik:Normal DSC08182am2.jpg|thumb|left|290px|24.04.2010 Pociąg specjalny z Lxd2-265 przejeżdża przez Rokszyce wracając do Rogowa.]]
 
{{Clear}}
 
 
== Źródła ==
 
== Źródła ==
 
* http://tabor.wask.pl/egzemplarz.php?&id=50454
 
* http://tabor.wask.pl/egzemplarz.php?&id=50454

Wersja z 21:07, 5 lip 2017


<<< L45H

L45H 24611

Stan: w trakcie remontu

DSC08273bm.JPG

24.04.2010 - Lokomotywa Lxd2-265 przed budynkiem lokomotywowni w Rogowie

Rok produkcji

1982


Stan

W trakcie remontu

Rok odstawienia

2016

Aktualne oznaczenie

Lxd2-265

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Rogów Towarowy Wąskotorowy

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Wola 71H12A

Kolej

Rogowska Kolej Dojazdowa

Użytkownik

Fundacja Polskich Kolei Wąskotorowych

Właściciel

Starostwo Powiatowe w Rawie Mazowieckiej

Stacjonowanie

Rogów Towarowy Wąskotorowy 1983 - b/d

Rozstaw

750 mm 1983 - b/d

Oznaczenie

Lxd2-265 1983 - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Lokomotywa ta została wyprodukowana dla PKP w roku 1982. Nadano jej oznaczenie Lxd2-265. Została przydzielona do pracy na Rogowskiej Kolei Dojazdowej, gdzie stacjonuje nieprzerwanie aż do chwili obecnej. W roku 2001 przeszła naprawę rewizyjną w ZNTK Nowy Sącz, dzięki czemu przez wiele lat była lokomotywą o najlepszym stanie technicznym pośród lokomotyw tego typu w Polsce.

Galeria

Źródła


Źródła