Biblioteka:A-00317: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Art karta katalogowa |Tytuł=AKTUALNOŚCI:Ostatnie śruby przykręcone! |Autor=Marek Malczewski |Omówienie=Krótka historia Koszalińskiej Kolei Wąskotorowej oraz in...")
 
m (punkty + kluczowe)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Art karta katalogowa
 
{{Art karta katalogowa
 
|Tytuł=AKTUALNOŚCI:Ostatnie śruby przykręcone!
 
|Tytuł=AKTUALNOŚCI:Ostatnie śruby przykręcone!
|Autor=Marek Malczewski
+
|Autor=Malczewski Marek
 
|Omówienie=Krótka historia Koszalińskiej Kolei Wąskotorowej oraz inauguracyjne przykręcenie śrub na remontowanym odcinku z Manowa do Rosnowa. Przedstawiono także wykres ilości zużytych materiałów do odbudowy tego odcinka.
 
|Omówienie=Krótka historia Koszalińskiej Kolei Wąskotorowej oraz inauguracyjne przykręcenie śrub na remontowanym odcinku z Manowa do Rosnowa. Przedstawiono także wykres ilości zużytych materiałów do odbudowy tego odcinka.
|Słowa kluczowe=KOSZALIŃSKA KOLEJ WĄSKOTOROWA, REMONT TOROWISKA DO ROSNOWA
+
|Słowa kluczowe=Koszalińska Kolej Wąskotorowa, Remont torowiska, Tor do Rosnowa
 
|Czasopismo=Świat kolei
 
|Czasopismo=Świat kolei
 
|Rocznik=2014
 
|Rocznik=2014
 
|Numer=2014/12/233
 
|Numer=2014/12/233
|Strony=3
+
|Strony=03
 +
|Dodany przez=Bohun
 +
|Dubel=nie
 +
|Punkty za dodanie=3
 +
|Oceniony przez=Jacek Fink-Finowicki
 
}}
 
}}

Wersja z 17:35, 8 mar 2018

Karta katalogowa zawierająca dane artykułu opublikowanego w czasopiśmie Świat kolei nr 2014/12/233

Tytuł

AKTUALNOŚCI:Ostatnie śruby przykręcone!

Autor

Malczewski Marek

Omówienie

Krótka historia Koszalińskiej Kolei Wąskotorowej oraz inauguracyjne przykręcenie śrub na remontowanym odcinku z Manowa do Rosnowa. Przedstawiono także wykres ilości zużytych materiałów do odbudowy tego odcinka.

Słowa kluczowe

Koszalińska Kolej Wąskotorowa, Remont torowiska, Tor do Rosnowa

Czasopismo

Świat kolei

Rocznik

2014

Numer

2014/12/233

Strona / strony

03


INFORMACJE NA POTRZEBY KONKURSU


Dodany przez

Bohun

Dubel

nie

Liczba punktów

3

Oceniony przez

Jacek Fink-Finowicki