Zwrotnica warunkowa: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Utworzył nową stronę „'''Zwrotnica ochronna''' - jest to zwrotnica, która ochrania tor, na którym odbywa się przebieg, poprzez ustawienie w położenie niekierujące na tor, p...”) |
|||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
| − | '''Zwrotnica ochronna''' - jest to [[zwrotnica]], która ochrania [[tor]], na którym odbywa się [[przebieg]], | + | '''Zwrotnica ochronna''' - jest to [[zwrotnica]], która ochrania [[tor]], na którym odbywa się [[przebieg]], w taki sposób, że nie kieruje na tor po którym odbywa się przebieg. Zazwyczaj zwrotnica ochronna jest [[zamykana|przebieg zamykany]] lub [[utwierdzana|przebieg utwierdzany]] w przebiegu. |
| + | |||
| + | [[Kategoria:ruch kolejowy]] | ||
| + | [[Kategoria:zabezpieczenie ruchu kolejowego]] | ||
| + | [[Kategoria:projektowanie linii i stacji]] | ||
| + | [[Kategoria:infrastruktura transportu kolejowego]] | ||
Wersja z 22:11, 5 cze 2011
Zwrotnica ochronna - jest to zwrotnica, która ochrania tor, na którym odbywa się przebieg, w taki sposób, że nie kieruje na tor po którym odbywa się przebieg. Zazwyczaj zwrotnica ochronna jest przebieg zamykany lub przebieg utwierdzany w przebiegu.