Tabor:Lw-00133: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę L45H/20923 do Tabor:Lw-00133: Robot cierpi na bezsenność i dalej porządkuje)
m (Zastępowanie tekstu - "typ silnika=Wola 71H12A" na "typ silnika=Wola H12A")
Linia 10: Linia 10:
 
|Ostatni rozstaw=785 mm
 
|Ostatni rozstaw=785 mm
 
|Ostatnie stacjonowanie=Bytom Karb Wąskotorowy
 
|Ostatnie stacjonowanie=Bytom Karb Wąskotorowy
|Ostatni typ silnika=Wola 71H12A
+
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
 
|Opis=14.04.1988r na 12,850 km linii Rozbark-Pole Północne-Maciejkowice wykoleiła się przez podmyte tory . Po naprawie służyła do 2001 r na GKW.
 
|Opis=14.04.1988r na 12,850 km linii Rozbark-Pole Północne-Maciejkowice wykoleiła się przez podmyte tory . Po naprawie służyła do 2001 r na GKW.
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1970|2004}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1970|2004}}

Wersja z 23:18, 23 mar 2018


<<< L45H

L45H 20923

Stan: złom

Rok produkcji

1970

Producent

FAUR

Stan

Złom

Rok odstawienia

2001

Rok złomowania

2004

Ostatnie oznaczenie

Lxd2-362

Ostatni rozstaw

785 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Bytom Karb Wąskotorowy

Kraj stacjonowania

Ostatni typ silnika

Wola H12A

Stacjonowanie

Bytom Karb Wąskotorowy 1970 - 1972
Maciejkowice 1972 - 1989
Bytom Karb Wąskotorowy 1989 - 2004

Rozstaw

785 mm 1970 - 2004

Oznaczenie

Lxd2-362 1970 - 2004

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

14.04.1988r na 12,850 km linii Rozbark-Pole Północne-Maciejkowice wykoleiła się przez podmyte tory . Po naprawie służyła do 2001 r na GKW.

Galeria

Źródła