Tabor:Lw-00264: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę Lw-00264 do Tabor:Lw-00264: Właściwa przestrzeń nazw) |
m (Zastępowanie tekstu - "typ silnika=Wola 71H12A" na "typ silnika=Wola H12A") |
||
Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatni rozstaw=1000 mm | |Ostatni rozstaw=1000 mm | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Brenntal | |Ostatnie stacjonowanie=Brenntal | ||
− | |Ostatni typ silnika=Wola | + | |Ostatni typ silnika=Wola H12A |
|Opis=Lokomotywa trafiła w 2012 do Brohltalbanh na wymianę za Px48-3913<ref>{{Cytuj stronę | url = https://www.youtube.com/watch?v=JEBH3VVazR4| tytuł = Kolejwizja | data dostępu = 2014-10-14 | autor = Tomasz Dassuj, Hermann Schmidtendorf| opublikowany = 14.05.2012| praca = | data = | język = }}</ref>, ale do dnia dzisiejszego nie została wpisana na stan<ref>http://vulkan-express.de/die-brohtalbahn/fahrzeuge/30-tfz-schmalspur/47-fahrzeugbestand</ref> i stoi na terenie warsztatów MaLoWa w Brenntal. | |Opis=Lokomotywa trafiła w 2012 do Brohltalbanh na wymianę za Px48-3913<ref>{{Cytuj stronę | url = https://www.youtube.com/watch?v=JEBH3VVazR4| tytuł = Kolejwizja | data dostępu = 2014-10-14 | autor = Tomasz Dassuj, Hermann Schmidtendorf| opublikowany = 14.05.2012| praca = | data = | język = }}</ref>, ale do dnia dzisiejszego nie została wpisana na stan<ref>http://vulkan-express.de/die-brohtalbahn/fahrzeuge/30-tfz-schmalspur/47-fahrzeugbestand</ref> i stoi na terenie warsztatów MaLoWa w Brenntal. | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|1000 mm|1982|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|1000 mm|1982|nadal}} |
Wersja z 23:18, 23 mar 2018
<<< L45H
L45H 24617
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1982
Producent
FAUR
Stan
Odstawiona
Aktualne oznaczenie
Lxd2-471
Aktualny rozstaw
1000 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Brenntal
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Wola H12A
Stacjonowanie
Gryfice Wąskotorowe | 1982 | - | 2012 |
Firma MaLoWa, Brenntal, Niemcy | 2012 | - | nadal |
Rozstaw
1000 mm | 1982 | - | nadal |
Oznaczenie
Lxd2-471 | 1982 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa trafiła w 2012 do Brohltalbanh na wymianę za Px48-3913[1], ale do dnia dzisiejszego nie została wpisana na stan[2] i stoi na terenie warsztatów MaLoWa w Brenntal.
Galeria
Źródła
- ↑ Tomasz Dassuj, Hermann Schmidtendorf: Kolejwizja. 14.05.2012. [dostęp 2014-10-14].
- ↑ http://vulkan-express.de/die-brohtalbahn/fahrzeuge/30-tfz-schmalspur/47-fahrzeugbestand