Tabor:Lw-00264: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę Lw-00264 do Tabor:Lw-00264: Właściwa przestrzeń nazw)
m (Zastępowanie tekstu - "typ silnika=Wola 71H12A" na "typ silnika=Wola H12A")
Linia 8: Linia 8:
 
|Ostatni rozstaw=1000 mm
 
|Ostatni rozstaw=1000 mm
 
|Ostatnie stacjonowanie=Brenntal
 
|Ostatnie stacjonowanie=Brenntal
|Ostatni typ silnika=Wola 71H12A
+
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
 
|Opis=Lokomotywa trafiła w 2012 do Brohltalbanh na wymianę za Px48-3913<ref>{{Cytuj stronę | url = https://www.youtube.com/watch?v=JEBH3VVazR4| tytuł = Kolejwizja | data dostępu = 2014-10-14 | autor = Tomasz Dassuj, Hermann Schmidtendorf| opublikowany = 14.05.2012| praca = | data = | język = }}</ref>, ale do dnia dzisiejszego nie została wpisana na stan<ref>http://vulkan-express.de/die-brohtalbahn/fahrzeuge/30-tfz-schmalspur/47-fahrzeugbestand</ref> i stoi na terenie warsztatów MaLoWa w Brenntal.
 
|Opis=Lokomotywa trafiła w 2012 do Brohltalbanh na wymianę za Px48-3913<ref>{{Cytuj stronę | url = https://www.youtube.com/watch?v=JEBH3VVazR4| tytuł = Kolejwizja | data dostępu = 2014-10-14 | autor = Tomasz Dassuj, Hermann Schmidtendorf| opublikowany = 14.05.2012| praca = | data = | język = }}</ref>, ale do dnia dzisiejszego nie została wpisana na stan<ref>http://vulkan-express.de/die-brohtalbahn/fahrzeuge/30-tfz-schmalspur/47-fahrzeugbestand</ref> i stoi na terenie warsztatów MaLoWa w Brenntal.
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|1000 mm|1982|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|1000 mm|1982|nadal}}

Wersja z 23:18, 23 mar 2018


<<< L45H

L45H 24617

Stan: odstawiona

Rok produkcji

1982

Producent

FAUR

Stan

Odstawiona


Aktualne oznaczenie

Lxd2-471

Aktualny rozstaw

1000 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Brenntal

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Wola H12A

Stacjonowanie

Gryfice Wąskotorowe 1982 - 2012
Firma MaLoWa, Brenntal, Niemcy 2012 - nadal

Rozstaw

1000 mm 1982 - nadal

Oznaczenie

Lxd2-471 1982 - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Lokomotywa trafiła w 2012 do Brohltalbanh na wymianę za Px48-3913[1], ale do dnia dzisiejszego nie została wpisana na stan[2] i stoi na terenie warsztatów MaLoWa w Brenntal.

Galeria

Źródła

  1. Tomasz Dassuj, Hermann Schmidtendorf: Kolejwizja. 14.05.2012. [dostęp 2014-10-14].
  2. http://vulkan-express.de/die-brohtalbahn/fahrzeuge/30-tfz-schmalspur/47-fahrzeugbestand