Tabor:Lw-00102: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę L45H/20573 do Tabor:Lw-00102: Robot cierpi na bezsenność i dalej porządkuje)
m (Zastępowanie tekstu - "typ silnika=Wola 71H12A" na "typ silnika=Wola H12A")
Linia 9: Linia 9:
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 
|Ostatnie stacjonowanie=Przeworsk Wąskotorowy
 
|Ostatnie stacjonowanie=Przeworsk Wąskotorowy
|Ostatni typ silnika=Wola 71H12A
+
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
 
|Kolej=Przeworska Kolej Dojazdowa
 
|Kolej=Przeworska Kolej Dojazdowa
 
|Użytkownik=Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku
 
|Użytkownik=Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku

Wersja z 23:20, 23 mar 2018


<<< L45H

L45H 20573

Stan: sprawna

DSC03245amE.JPG

Rok produkcji

1967

Producent

FAUR

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

Lxd2-268

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Przeworsk Wąskotorowy

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Wola H12A

Kolej

Przeworska Kolej Dojazdowa

Użytkownik

Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku

Właściciel

Starostwo Powiatowe w Przeworsku

Stacjonowanie

ZGH Sabinów 1968 - 1972
Jędrzejów Wąskotorowy 1972 - 1974
Werbkowice Wąskotorowe 1974 - 1974
Karczmiska 1974 - 1975
Werbkowice Wąskotorowe 1975 - 1978
Karczmiska 1978 - 1979
Przeworsk Wąskotorowy 1979 - 1990
Karczmiska 1990 - 1992
Przeworsk Wąskotorowy 1992 - nadal

Rozstaw

750 mm 1967 - nadal

Oznaczenie

Lxd2-8-1 1968 - 1972
Lxd2-268 1972 - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Od lat 90-tych lokomotywa używana jako rezerwowa. Po wycofaniu z eksploatacji Lxd2-251 wykorzystywana zamiennie z Lxd2-257 do prowadzenia pociągów, będąc paradoksalnie "najsprawniejszym" pojazdem trakcyjnym na PKD.

Galeria

Źródła