Tabor:Lw-00102: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę L45H/20573 do Tabor:Lw-00102: Robot cierpi na bezsenność i dalej porządkuje) |
m (Zastępowanie tekstu - "typ silnika=Wola 71H12A" na "typ silnika=Wola H12A") |
||
| Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Przeworsk Wąskotorowy | |Ostatnie stacjonowanie=Przeworsk Wąskotorowy | ||
| − | |Ostatni typ silnika=Wola | + | |Ostatni typ silnika=Wola H12A |
|Kolej=Przeworska Kolej Dojazdowa | |Kolej=Przeworska Kolej Dojazdowa | ||
|Użytkownik=Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku | |Użytkownik=Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku | ||
Wersja z 23:20, 23 mar 2018
<<< L45H
L45H 20573
Stan: sprawna
Rok produkcji
1967
Producent
FAUR
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
Lxd2-268
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Przeworsk Wąskotorowy
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Wola H12A
Kolej
Przeworska Kolej Dojazdowa
Użytkownik
Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku
Właściciel
Starostwo Powiatowe w Przeworsku
Stacjonowanie
| ZGH Sabinów | 1968 | - | 1972 |
| Jędrzejów Wąskotorowy | 1972 | - | 1974 |
| Werbkowice Wąskotorowe | 1974 | - | 1974 |
| Karczmiska | 1974 | - | 1975 |
| Werbkowice Wąskotorowe | 1975 | - | 1978 |
| Karczmiska | 1978 | - | 1979 |
| Przeworsk Wąskotorowy | 1979 | - | 1990 |
| Karczmiska | 1990 | - | 1992 |
| Przeworsk Wąskotorowy | 1992 | - | nadal |
Rozstaw
| 750 mm | 1967 | - | nadal |
Oznaczenie
| Lxd2-8-1 | 1968 | - | 1972 |
| Lxd2-268 | 1972 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Od lat 90-tych lokomotywa używana jako rezerwowa. Po wycofaniu z eksploatacji Lxd2-251 wykorzystywana zamiennie z Lxd2-257 do prowadzenia pociągów, będąc paradoksalnie "najsprawniejszym" pojazdem trakcyjnym na PKD.
Galeria
Źródła