Tabor:Lw-00450: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę WLs180/16 do Tabor:Lw-00450: Robot cierpi na bezsenność i dalej porządkuje)
m (Zastępowanie tekstu - "typ silnika=Wola 6R1416" na "typ silnika=Wola H6")
Linia 8: Linia 8:
 
|Ostatni rozstaw=785 mm
 
|Ostatni rozstaw=785 mm
 
|Ostatnie stacjonowanie=Cementownia Groszowice
 
|Ostatnie stacjonowanie=Cementownia Groszowice
|Ostatni typ silnika=Wola 6R1416
+
|Ostatni typ silnika=Wola H6
 
|Uwagi=*W Cementowni Groszowice nr zakładowy 16
 
|Uwagi=*W Cementowni Groszowice nr zakładowy 16
 
*W latach 1983-1990 lokomotywa należała do Przedsiębiorstwa Transportu Kolejowego i Gospodarki Kamieniem w Zabrzu (PTKiGK Zabrze)
 
*W latach 1983-1990 lokomotywa należała do Przedsiębiorstwa Transportu Kolejowego i Gospodarki Kamieniem w Zabrzu (PTKiGK Zabrze)

Wersja z 23:26, 23 mar 2018


<<< WLs180

WLs180 16

Stan: złom

Rok produkcji

1971


Stan

Złom

Rok złomowania

nieznany

Ostatnie oznaczenie

WLs180-16

Ostatni rozstaw

785 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Cementownia Groszowice

Kraj stacjonowania

Ostatni typ silnika

Wola H6

Stacjonowanie

Kopalnia Węgla Kamiennego "Zabrze" 1971 - 1990
Cementownia Groszowice 1990 - 1998
nieznane 1998 - b/d

Rozstaw

785 mm 1971 - b/d

Oznaczenie

WLs180-16 1971 - b/d
16 1990 - b/d

Dodatkowe informacje

  • W Cementowni Groszowice nr zakładowy 16
  • W latach 1983-1990 lokomotywa należała do Przedsiębiorstwa Transportu Kolejowego i Gospodarki Kamieniem w Zabrzu (PTKiGK Zabrze)

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła