Słonawy (przystanek kolejowy): Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "Słonawy-zlikwidowany przystanek kolejowy położony na linii kolejowej nr 381 w województwie wielkopolskim, Powiat obornicki, Gmina Oborniki. Został otwarty w 1910r.,...")
 
Linia 1: Linia 1:
Słonawy-zlikwidowany przystanek kolejowy położony na linii kolejowej nr 381 w województwie wielkopolskim, Powiat obornicki, Gmina Oborniki. Został otwarty w 1910r., a zlikwidowany w 2009r. Przystanek posiadał rampę przeładunkową, budynek dworcowy i bocznice.
+
'''Słonawy'''-zlikwidowany przystanek kolejowy położony na linii kolejowej nr 381 w województwie wielkopolskim, Powiat obornicki, Gmina Oborniki. Został otwarty w 1910r., a zlikwidowany w 2009r. Przystanek posiadał rampę przeładunkową, budynek dworcowy i bocznice.
  
 
<gallery widths=300 heights=250 perrow=3 caption="">
 
<gallery widths=300 heights=250 perrow=3 caption="">
Linia 17: Linia 17:
 
! Uwagi
 
! Uwagi
 
|-
 
|-
| style="text-align:right" | tak
+
| style="text-align:center" | tak
 
| style="text-align:center" | 1
 
| style="text-align:center" | 1
 
| style="text-align:center" | 1
 
| style="text-align:center" | 1
Linia 25: Linia 25:
 
| style="text-align:center" | 3
 
| style="text-align:center" | 3
 
| style="text-align:center" | tak
 
| style="text-align:center" | tak
| style="text-align:left" | Bocznice służyły fabryce mebli. Regularnie przybywał na nie skład zestawiony z lokomotywy SM42 kilku węglarek i kilku wagonów do drewna.
+
| style="text-align:center" | Bocznice służyły fabryce mebli. Regularnie przybywał na nie skład zestawiony z lokomotywy SM42 kilku węglarek i kilku wagonów do drewna.
 
|}
 
|}

Wersja z 15:32, 4 kwi 2018

Słonawy-zlikwidowany przystanek kolejowy położony na linii kolejowej nr 381 w województwie wielkopolskim, Powiat obornicki, Gmina Oborniki. Został otwarty w 1910r., a zlikwidowany w 2009r. Przystanek posiadał rampę przeładunkową, budynek dworcowy i bocznice.



Perony Liczba peronów Liczba krawędzi peronowych Bocznice Liczba bocznic Liczba torów głównych Liczba torów ogółem Rampa przeładunkowa Uwagi
tak 1 1 tak 2 1 3 tak Bocznice służyły fabryce mebli. Regularnie przybywał na nie skład zestawiony z lokomotywy SM42 kilku węglarek i kilku wagonów do drewna.