Tabor:Lw-01056: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (Zastępowanie tekstu - "|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie}} |Oznaczenie={{Lw oznaczenie}} |Rozstaw={{Lw rozstaw}}" na "|Rozstaw={{Lw rozstaw|1435 mm|b.d.|b.d.}} |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b.d.|b.d.|b.d.}} |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|b.d.|b.d.|b.d.}}") |
m (Robot automatycznie zastąpił tekst (-b\.d\. +b/d)) |
||
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatni typ silnika=Nieznany | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Elektrociepłownia „Garbary” w Poznaniu | |Ostatnie stacjonowanie=Elektrociepłownia „Garbary” w Poznaniu | ||
− | |Rozstaw={{Lw rozstaw|1435 mm|b | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|1435 mm|b/d|b/d}} |
− | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}} |
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|b | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|b/d|b/d|b/d}} |
}} | }} |
Wersja z 00:50, 13 kwi 2018
<<< 409Da
409Da 018
Stan: nieznany
Rok produkcji
1968
Producent
ZASTAL Zielona Góra
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
409Da-018
Aktualny rozstaw
1435 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Elektrociepłownia „Garbary” w Poznaniu
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Nieznany
Stacjonowanie
b/d | b/d | - | b/d |
Rozstaw
1435 mm | b/d | - | b/d |
Oznaczenie
b/d | b/d | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła