Wola 5DSR150: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Skubihenio (dyskusja | edycje) (drobne techniczne) |
|||
(Nie pokazano 4 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | '''5DSR150 Wola''' - silnik spalinowy. | + | '''5DSR150 Wola''' - silnik spalinowy stosowany min. w lokomotywach [[WLs150]], [[Ls150]] oraz np. w agregatach prądotwórczych. |
[http://trainpix.org/photo/00/26/48/26481.jpg Zdjęcie] | [http://trainpix.org/photo/00/26/48/26481.jpg Zdjęcie] | ||
Linia 6: | Linia 6: | ||
== Charakterystyka silnika == | == Charakterystyka silnika == | ||
− | *sposób pracy: | + | *sposób pracy: czterosuwowy o zapłonie samoczynnym |
*liczba cylindrów: sześć w rzędzie | *liczba cylindrów: sześć w rzędzie | ||
*średnica cylindra: 150 mm | *średnica cylindra: 150 mm |
Aktualna wersja na dzień 20:22, 18 kwi 2018
5DSR150 Wola - silnik spalinowy stosowany min. w lokomotywach WLs150, Ls150 oraz np. w agregatach prądotwórczych.
Charakterystyka silnika[edytuj]
- sposób pracy: czterosuwowy o zapłonie samoczynnym
- liczba cylindrów: sześć w rzędzie
- średnica cylindra: 150 mm
- skok tłoka: 180 mm
- pojemność jednego cylindra: 3,18 dm3
- pojemność całkowita: 19,1 dm3
- moc znamionowa: 150 KM / 110 kW
- znamionowa prędkość obrotowa: 1500 obr/min