Oborniki Wielkopolskie Miasto: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
 
Linia 40: Linia 40:
 
==Opis układu torowego==
 
==Opis układu torowego==
 
Na przystanku znajdują się dwa tory: główny (czynny) i "boczny" (nieczynny). Tor boczny jest tak na prawdę częścią toru szlakowego. Obecnie jest zakończony przed mostem na rzece Warcie kozłem oporowym. Dawniej przebiegał przez most i łączył się z torem do Poznania na Post. odg. Oborniki Most. Oba tory są zelektryfikowane. Dawniej była też bocznica do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ale została zlikwidowana w latach 90.
 
Na przystanku znajdują się dwa tory: główny (czynny) i "boczny" (nieczynny). Tor boczny jest tak na prawdę częścią toru szlakowego. Obecnie jest zakończony przed mostem na rzece Warcie kozłem oporowym. Dawniej przebiegał przez most i łączył się z torem do Poznania na Post. odg. Oborniki Most. Oba tory są zelektryfikowane. Dawniej była też bocznica do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ale została zlikwidowana w latach 90.
 +
<gallery widths=700 heights=670 perrow=3 caption="">
 +
Plik:POB.png|Plan stacji przed remontem w latach 90 XX w.
 +
</gallery>
 +
{{clear}}
  
 
==Galeria==
 
==Galeria==

Aktualna wersja na dzień 15:26, 24 kwi 2018

Oborniki Wielkopolskie Miasto – przystanek kolejowy w Obornikach, w województwie wielkopolskim. Znajduje się on na linii kolejowej nr 354 Poznań– Piła Główna.





Charakterystyka[edytuj]

Perony Liczba peronów Liczba krawędzi peronowych Bocznice Liczba bocznic Liczba torów głównych Liczba torów ogółem Rampa przeładunkowa Uwagi
tak 1 1 nie 0 dawniej 1 2 2 dawniej 3 nie Bocznica służyła Miejskiemu Przedsiębiorstwu Gospodarki Komunalnej.

Opis układu torowego[edytuj]

Na przystanku znajdują się dwa tory: główny (czynny) i "boczny" (nieczynny). Tor boczny jest tak na prawdę częścią toru szlakowego. Obecnie jest zakończony przed mostem na rzece Warcie kozłem oporowym. Dawniej przebiegał przez most i łączył się z torem do Poznania na Post. odg. Oborniki Most. Oba tory są zelektryfikowane. Dawniej była też bocznica do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ale została zlikwidowana w latach 90.



Galeria[edytuj]