Tabor:Lw-00246: Różnice pomiędzy wersjami
(Zmiana stacjonowania) |
(Zmiana stacjonowania) |
||
Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
|Ostatni typ silnika=Wola H12A | |Ostatni typ silnika=Wola H12A | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie= | + | |Ostatnie stacjonowanie=Środa Wielkopolska Miasto |
|Kolej=Gnieźnieńska Kolej Wąskotorowa | |Kolej=Gnieźnieńska Kolej Wąskotorowa | ||
|Opis=Lokomotywa typu [[L45H]] o numerze fabrycznym '''24507''' została wyprodukowana dla [[PKP]] w roku 1982. Nadano jej oznaczenie '''Lxd2-343'''. Została przydzielona do pracy na Kujawskich Kolejach Dojazdowych, do lokomotywowni w Sompolnie. Okresowo pracowała także w Dobrym Kujawskim. 04 października 2002 została przekazana do Gniezna. 28 maja 2014 wypożyczona na Średzką Kolej Powiatową w związku z końcem ważności rewizji średzkiego parowozu Px48-1756 i koniecznością zastąpienia go w prowadzeniu pociągów. Do Gniezna wróciła 29 grudnia 2014 roku. 29 maja 2015 została przewieziona na Krośnicka Kolej Wąskotorową, gdzie przebywała do 4 lutego 2016 roku. | |Opis=Lokomotywa typu [[L45H]] o numerze fabrycznym '''24507''' została wyprodukowana dla [[PKP]] w roku 1982. Nadano jej oznaczenie '''Lxd2-343'''. Została przydzielona do pracy na Kujawskich Kolejach Dojazdowych, do lokomotywowni w Sompolnie. Okresowo pracowała także w Dobrym Kujawskim. 04 października 2002 została przekazana do Gniezna. 28 maja 2014 wypożyczona na Średzką Kolej Powiatową w związku z końcem ważności rewizji średzkiego parowozu Px48-1756 i koniecznością zastąpienia go w prowadzeniu pociągów. Do Gniezna wróciła 29 grudnia 2014 roku. 29 maja 2015 została przewieziona na Krośnicka Kolej Wąskotorową, gdzie przebywała do 4 lutego 2016 roku. | ||
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Sompolno|17.05.1982|2002}}{{Lw stacjonowanie|Gniezno Wąskotorowe|04.10.2002|2014}}{{Lw stacjonowanie|Środa Wielkopolska | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Sompolno|17.05.1982|2002}}{{Lw stacjonowanie|Gniezno Wąskotorowe|04.10.2002|2014}}{{Lw stacjonowanie|Środa Wielkopolska Miasto|28.05.2014|2014}}{{Lw stacjonowanie|Gniezno Wąskotorowe|29.12.2014|2015}}{{Lw stacjonowanie|Krośnice|29.05.2015|2016}}{{Lw stacjonowanie|Gniezno Wąskotorowe|04.02.2016|25.04.2018}}{{Lw stacjonowanie|Środa Wielkopolska Miasto|25.04.2018|nadal}} |
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-343|1982|nadal}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-343|1982|nadal}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1982|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1982|nadal}} | ||
}} | }} |
Wersja z 12:52, 25 kwi 2018
<<< L45H
L45H 24507
Stan: sprawna
Rok produkcji
1982
Producent
FAUR
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
Lxd2-343
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Środa Wielkopolska Miasto
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Wola H12A
Kolej
Gnieźnieńska Kolej Wąskotorowa
Stacjonowanie
Sompolno | 17.05.1982 | - | 2002 |
Gniezno Wąskotorowe | 04.10.2002 | - | 2014 |
Środa Wielkopolska Miasto | 28.05.2014 | - | 2014 |
Gniezno Wąskotorowe | 29.12.2014 | - | 2015 |
Krośnice | 29.05.2015 | - | 2016 |
Gniezno Wąskotorowe | 04.02.2016 | - | 25.04.2018 |
Środa Wielkopolska Miasto | 25.04.2018 | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1982 | - | nadal |
Oznaczenie
Lxd2-343 | 1982 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa typu L45H o numerze fabrycznym 24507 została wyprodukowana dla PKP w roku 1982. Nadano jej oznaczenie Lxd2-343. Została przydzielona do pracy na Kujawskich Kolejach Dojazdowych, do lokomotywowni w Sompolnie. Okresowo pracowała także w Dobrym Kujawskim. 04 października 2002 została przekazana do Gniezna. 28 maja 2014 wypożyczona na Średzką Kolej Powiatową w związku z końcem ważności rewizji średzkiego parowozu Px48-1756 i koniecznością zastąpienia go w prowadzeniu pociągów. Do Gniezna wróciła 29 grudnia 2014 roku. 29 maja 2015 została przewieziona na Krośnicka Kolej Wąskotorową, gdzie przebywała do 4 lutego 2016 roku.
Galeria
Źródła