207E: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 30: | Linia 30: | ||
|system_ogrzewania = | |system_ogrzewania = | ||
|uwagi = | |uwagi = | ||
− | |grafika = [[Plik: | + | |grafika = [[Plik:207E-001 PL-RAILP TRAKO Gdansk.jpg|290px]] |
− | |opis_zdjęcia = | + | |opis_zdjęcia = 207E-001 na targach Trako 2017. |
}}'''207E''' - normalnotorowa lokomotywa elektryczna o mocy 2,4 MW zasilana prądem stałym o napięciu 3 kV produkowana przez Zakład Taboru Kolejowego Rail Polska sp. z o. o. we Włosienicy. Lokomotywa powstała w wyniku głębokiej modernizacji lokomotywy typu [[M62]] (''Gagarina''). Projekt modernizacji sporządziła na zlecenie Rail Polska firma VIS Systems sp. z o. o. Producent deklaruje wolę zbudowania 20 do 30 egzemplarzy lokomotyw typu 207E na potrzeby własne oraz na zamówienie innych przewoźników. | }}'''207E''' - normalnotorowa lokomotywa elektryczna o mocy 2,4 MW zasilana prądem stałym o napięciu 3 kV produkowana przez Zakład Taboru Kolejowego Rail Polska sp. z o. o. we Włosienicy. Lokomotywa powstała w wyniku głębokiej modernizacji lokomotywy typu [[M62]] (''Gagarina''). Projekt modernizacji sporządziła na zlecenie Rail Polska firma VIS Systems sp. z o. o. Producent deklaruje wolę zbudowania 20 do 30 egzemplarzy lokomotyw typu 207E na potrzeby własne oraz na zamówienie innych przewoźników. | ||
Aktualna wersja na dzień 14:58, 25 maj 2018
207E | |
207E-001 na targach Trako 2017. | |
Przeznaczenie lokomotywy | towarowa |
Przewoźnik | Rail Polska sp. z o. o. |
Producent | Zakład Taboru Kolejowego Rail Polska z o . o. |
Lata budowy | 2017 - |
Układ osi | Co'Co' |
Masa służbowa | 120 t |
Długość ze zderzakami | 17530 - 17550 mm
|
Nacisk osi na szyny | 20 t |
Średnica kół | 1050 / 980 mm |
Rozstaw szyn | 1435 mm |
System zasilania | 3 kV DC
|
Maksymalna siła pociągowa | 300 kN |
Prędkość konstrukcyjna | 100 km/h |
System hamulca | Wabtec |
207E - normalnotorowa lokomotywa elektryczna o mocy 2,4 MW zasilana prądem stałym o napięciu 3 kV produkowana przez Zakład Taboru Kolejowego Rail Polska sp. z o. o. we Włosienicy. Lokomotywa powstała w wyniku głębokiej modernizacji lokomotywy typu M62 (Gagarina). Projekt modernizacji sporządziła na zlecenie Rail Polska firma VIS Systems sp. z o. o. Producent deklaruje wolę zbudowania 20 do 30 egzemplarzy lokomotyw typu 207E na potrzeby własne oraz na zamówienie innych przewoźników.
Źródła[edytuj]
- Jakub Madrjas: Elektryczny Gagarin odkryciem Trako. „Tego nikt się nie spodziewał”. W: Rynek Kolejowy [on-line]. 26.09.2017. [dostęp 28.09.2017].
- https://www.youtube.com/watch?v=efH8mTyOWlI