Tabor:Lw-00134: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (Robot: Zmiana kategorii) |
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-00134 na Tabor:Lw-00134, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania) |
||
| (Nie pokazano 8 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
| − | {{ | + | {{Lw metryka pojazdu |
| − | + | |Typ=L45H | |
| − | + | |Numer=20924 | |
| + | |Producent=FAUR | ||
| + | |Rok produkcji=1970 | ||
| + | |Grafika=Lxd2-363-brzezinska.jpg | ||
| + | |Opis grafiki=Lxd2-363 przecina ulicę Brzezińską w Bytomiu Rozbarku (data nieznana). | ||
| + | |Stan=Złom | ||
| + | |Rok złomowania=1994 | ||
| + | |Ostatnie oznaczenie=Lxd2-363 | ||
| + | |Ostatni rozstaw=785 mm | ||
| + | |Ostatnie stacjonowanie=Bytom Rozbark | ||
| + | |Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 Bb | ||
| + | |Uwagi=W roku 1983 lokomotywa uległa wypadkowi i została skasowana. Na jej podwoziu zbudowano urządzenie rotacyjne (pług rotacyjny) bez napędu własnego. | ||
| + | |Opis=Przebudowę wykonano w Warsztatach Naprawczych Górnośląskich Kolei Wąskotorowych na Rozbarku, a [[urządzenie rotacyjne]] oddano do eksploatacji 15 grudnia 1983. | ||
| + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1970|1994}} | ||
| + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-363|1970|1983}}{{Lw oznaczenie|1983|1994|brak}} | ||
| + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1970|1983}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Rozbark|1983|1994}} | ||
| + | |Foto1=Urzadzenie-rotacyjne-5.jpg | ||
| + | |Opis1=Urządzenie rotacyjne na terenie Warsztatów Naprawczych Górnośląskich Kolei Wąskotorowych na Rozbarku (Bytom). | ||
| + | }} | ||
Aktualna wersja na dzień 00:51, 3 kwi 2019
<<< L45H
L45H 20924
Stan: złom
Rok produkcji
1970
Producent
FAUR
Stan
Złom
Rok złomowania
1994
Ostatnie oznaczenie
Lxd2-363
Ostatni rozstaw
785 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Bytom Rozbark
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Maybach MB 836 Bb
Stacjonowanie
| Bytom Karb Wąskotorowy | 1970 | - | 1983 |
| Bytom Rozbark | 1983 | - | 1994 |
Rozstaw
| 785 mm | 1970 | - | 1994 |
Oznaczenie
| Lxd2-363 | 1970 | - | 1983 |
| 1983 | 1994 | - | brak |
Dodatkowe informacje
W roku 1983 lokomotywa uległa wypadkowi i została skasowana. Na jej podwoziu zbudowano urządzenie rotacyjne (pług rotacyjny) bez napędu własnego.
Szczegółowy opis i uwagi
Przebudowę wykonano w Warsztatach Naprawczych Górnośląskich Kolei Wąskotorowych na Rozbarku, a urządzenie rotacyjne oddano do eksploatacji 15 grudnia 1983.