Tabor:Lw-00254: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę L45H/24607 do Lw-00254: Robot namieszał i teraz sie musi pomęczyć co nieco) |
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-00254 na Tabor:Lw-00254, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania) |
||
(Nie pokazano 3 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Krośniewice | |Ostatnie stacjonowanie=Krośniewice | ||
− | |Ostatni typ silnika=Wola | + | |Ostatni typ silnika=Wola H12A |
|Kolej=Krośniewicka Kolej Dojazdowa | |Kolej=Krośniewicka Kolej Dojazdowa | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1982|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1982|nadal}} |
Aktualna wersja na dzień 01:31, 3 kwi 2019
<<< L45H
L45H 24607
Stan: sprawna
Rok produkcji
1982
Producent
FAUR
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
Lxd2-262
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Krośniewice
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Wola H12A
Kolej
Krośniewicka Kolej Dojazdowa
Stacjonowanie
Sompolno | 1982 | - | 1992 |
Krośniewice | 1992 | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1982 | - | nadal |
Oznaczenie
Lxd2-262 | 1982 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła