Tabor:Lw-00289: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (automatyczne sprzątanie kodu) |
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-00289 na Tabor:Lw-00289, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania) |
||
(Nie pokazano 9 wersji utworzonych przez 4 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | {{ | + | {{Lw metryka pojazdu |
− | + | |Typ=L45H | |
− | + | |Numer=25009 | |
+ | |Producent=FAUR | ||
+ | |Rok produkcji=1985 | ||
+ | |Grafika=AE014am2.jpg | ||
+ | |Opis grafiki=04.08.2003 Lxd2-239 w lokomotywowni w Krośniewicach. [Skan z negatywu] | ||
+ | |Stan=Odstawiona | ||
+ | |Ostatnie oznaczenie=Lxd2-239 | ||
+ | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
+ | |Ostatnie stacjonowanie=Krośniewice | ||
+ | |Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 Bb | ||
+ | |Kolej=Krośniewicka Kolej Dojazdowa | ||
+ | |Opis=Lokomotywa z ostatniej serii dostaw do Polski, różniąca się wizualnie od wcześniejszych ryflowaną blachą na budce maszynisty i osłonach między wózkami oraz przetłoczeniami na drzwiach przedziałów maszynowych. Przednią i tylną część przedziałów maszynowych na początku lat 2000-cznych zamontowano od lokomotywy z serii pierwszych dostaw. | ||
+ | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1985|nadal}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-239|1985|nadal}} | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Opalenica Wąskotorowa|1985|1996}}{{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1996|nadal}} | ||
+ | }} |
Aktualna wersja na dzień 01:43, 3 kwi 2019
<<< L45H
L45H 25009
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1985
Producent
FAUR
Stan
Odstawiona
Aktualne oznaczenie
Lxd2-239
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Krośniewice
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Maybach MB 836 Bb
Kolej
Krośniewicka Kolej Dojazdowa
Stacjonowanie
Opalenica Wąskotorowa | 1985 | - | 1996 |
Krośniewice | 1996 | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1985 | - | nadal |
Oznaczenie
Lxd2-239 | 1985 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa z ostatniej serii dostaw do Polski, różniąca się wizualnie od wcześniejszych ryflowaną blachą na budce maszynisty i osłonach między wózkami oraz przetłoczeniami na drzwiach przedziałów maszynowych. Przednią i tylną część przedziałów maszynowych na początku lat 2000-cznych zamontowano od lokomotywy z serii pierwszych dostaw.
Galeria
Źródła