Tabor:Lw-00601: Różnice pomiędzy wersjami
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Typ=A20D-P |Numer=25073 |Rok produkcji=1985 |Stan=Sprawna |Ostatnie oznaczenie=805.904 |Ostatni rozstaw=760 mm |Ostatnie stacjonowanie=Jindřichův...") |
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-00601 na Tabor:Lw-00601, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania) |
(Nie pokazano 2 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika) | |
(Brak różnic)
|
Aktualna wersja na dzień 03:27, 3 kwi 2019
<<< A20D-P
A20D-P 25073
Stan: sprawna
Rok produkcji
1985
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
805.904
Aktualny rozstaw
760 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Jindřichův Hradec (Czechy)
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
D2516HMU
Kolej
Jindřichohradecké místní dráhy
Użytkownik
Jindřichohradecké místní dráhy a.s.
Właściciel
Jindřichohradecké místní dráhy a.s.
Stacjonowanie
Piaseczno Miasto | 1985 | - | 1988 |
Koszalin Wąskotorowy | 1988 | - | 2005 |
Kamenice nad Lipou (Czechy) | 2005 | - | 2014 |
Jindřichův Hradec (Czechy) | 2014 | - | nadal |
Rozstaw
1000 mm | 1985 | - | 2014 |
760 mm | 2014 | - | nadal |
Oznaczenie
MBxd2-305 | 1985 | - | 2014 |
805.904 | 2014 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Przeszedł przebudowę na przełomie lat 2013/2014.
Szczegółowy opis i uwagi
Sprzedany do Czech w 2005 roku, gdzie oczekiwał na modernizację w Kamenicach nad Lipou. Modernizacja (a właściwie całkowita przebudowa) zupełnie odmieniła wygląd wagonu, w ogóle nie przypominając pierwowzoru. Posunięcie to jest często krytykowane i wyśmiewane, gdyż kompletnie zatracono wygląd tej małolicznej obecnie serii. Ponadto wagon wygląda, zdaniem wielu, nieestetycznie.
Galeria
Źródła