Rt 1: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Utworzenie) |
|||
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika) | |||
Linia 8: | Linia 8: | ||
<gallery> | <gallery> | ||
− | Plik:Rt1-d.jpg| | + | Plik:Rt1-d.jpg|Dzienny obraz sygnału Rt 1 |
− | Plik:Rt1-n.jpg| | + | Plik:Rt1-n.jpg|Nocny obraz sygnału Rt 1 |
− | Plik:Rt1- | + | Plik:Rt1-s.jpg|Dzienny i nocny obraz sygnału Rt 1 |
</gallery> | </gallery> | ||
Linia 16: | Linia 16: | ||
§85 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 18 lipca 2005 r. w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji, (Dz.U. z 2005 r. Nr 172, poz. 1444 z późniejszymi zmianami) | §85 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 18 lipca 2005 r. w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji, (Dz.U. z 2005 r. Nr 172, poz. 1444 z późniejszymi zmianami) | ||
[[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]] | [[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]] | ||
− | |||
[[Kategoria:Sygnały i wskaźniki stosowane w Polsce]] | [[Kategoria:Sygnały i wskaźniki stosowane w Polsce]] |
Aktualna wersja na dzień 16:50, 17 sty 2013
Rt 1 (Pchanie zabronione) - sygnał nadawany przez tarczę rozrzadową zabraniający spychania taboru z górki rozrządowej.
- Dzienny obraz sygnału: podłużne białe ramię ustawione poziomo na tle czarnej tarczy z białą obwódką
- Nocny obraz sygnału: oświetlone podłużne białe ramię ustawione poziomo
- Dzienny i *Nocny obraz sygnału: szereg białych świateł tworzących linię poziomą
Źródło[edytuj]
§85 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 18 lipca 2005 r. w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji, (Dz.U. z 2005 r. Nr 172, poz. 1444 z późniejszymi zmianami)