Tabor:Lw-01120: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-01120 na Tabor:Lw-01120, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania) |
|||
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
|Ostatni typ silnika=S64L | |Ostatni typ silnika=S64L | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia Murzynowo | + | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Murzynowo" k. Skwierzyny |
|Uwagi=Rura wydechowa przechodząca przez grzejnik w kabinie | |Uwagi=Rura wydechowa przechodząca przez grzejnik w kabinie | ||
|Opis=Sprawna w 2001 roku, historia stacjonowania według<ref>Marek Malczewski: ''Cegielnia Murzynowo'', "Świat Kolei" nr 1/2002, s. 20</ref> | |Opis=Sprawna w 2001 roku, historia stacjonowania według<ref>Marek Malczewski: ''Cegielnia Murzynowo'', "Świat Kolei" nr 1/2002, s. 20</ref> | ||
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Muszkowo}}{{Lw stacjonowanie|Cegielnia Murzynowo}} | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Muszkowo"}}{{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Murzynowo" k. Skwierzyny}} |
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|brak|b/d|2004}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|brak|b/d|2004}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1960|do roku złomowania}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1960|do roku złomowania}} | ||
}} | }} |
Wersja z 19:55, 28 sie 2019
<<< WLs40
WLs40 1121
Stan: złom
Rok produkcji
1960
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Złom
Rok złomowania
2004
Ostatnie oznaczenie
brak
Ostatni rozstaw
600 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Cegielnia "Murzynowo" k. Skwierzyny
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
S64L
Stacjonowanie
Cegielnia "Muszkowo" | b/d | - | b/d |
Cegielnia "Murzynowo" k. Skwierzyny | b/d | - | b/d |
Rozstaw
600 mm | 1960 | - | do roku złomowania |
Oznaczenie
brak | b/d | - | 2004 |
Dodatkowe informacje
Rura wydechowa przechodząca przez grzejnik w kabinie
Szczegółowy opis i uwagi
Sprawna w 2001 roku, historia stacjonowania według[1]