Tabor:Lw-01240: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-01240 na Tabor:Lw-01240, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania) |
|||
Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
|Ostatni typ silnika=S324HL | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie=Cukrownia | + | |Ostatnie stacjonowanie=Cukrownia Werbkowice |
− | |Użytkownik=Cukrownia | + | |Użytkownik=Cukrownia Werbkowice |
− | |Właściciel=Cukrownia | + | |Właściciel=Cukrownia Werbkowice |
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cukrownia | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cukrownia Werbkowice|1956|b/d}} |
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}} | ||
− | |Rozstaw={{Lw rozstaw| | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1956|do roku złomowania}} |
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 21:53, 3 wrz 2019
<<< 2WLs50
2WLs50 461
Stan: złom
Rok produkcji
1956
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Złom
Ostatnie oznaczenie
b/d
Ostatni rozstaw
750 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Cukrownia Werbkowice
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
S324HL
Stacjonowanie
Cukrownia Werbkowice | 1956 | - | b/d |
Rozstaw
750 mm | 1956 | - | do roku złomowania |
Oznaczenie
b/d | b/d | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła