Tabor:Lw-01166: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatni rozstaw=785 mm | |Ostatni rozstaw=785 mm | ||
|Ostatni typ silnika=S324HL | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie=Elektrownia "Miechowice" im. Stanisława Drzymały - Bytom | + | |Ostatnie stacjonowanie=Elektrownia Miechowice |
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Elektrownia | + | |Użytkownik=Elektrownia "Miechowice" im. Stanisława Drzymały - Bytom |
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Elektrownia Miechowice|Od roku produkcji|b/d}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|-|-|-}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|-|-|-}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|od roku produkcji|b/d}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|od roku produkcji|b/d}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 21:55, 3 wrz 2019
<<< 2WLs50
2WLs50 NN
Stan: złom
Rok produkcji
?
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Złom
Ostatnie oznaczenie
b/d
Ostatni rozstaw
785 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Elektrownia Miechowice
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
S324HL
Stacjonowanie
Elektrownia Miechowice | Od roku produkcji | - | b/d |
Rozstaw
785 mm | od roku produkcji | - | b/d |
Oznaczenie
- | - | - | - |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła