Tabor:Lw-00102: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (Robot: Zmiana kategorii) |
|||
| (Nie pokazano 20 wersji utworzonych przez 4 użytkowników) | |||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
| − | {{ | + | {{Lw metryka pojazdu |
| − | + | |Stan=Sprawna | |
| − | + | |Producent=FAUR | |
| + | |Typ=L45H | ||
| + | |Numer=20573 | ||
| + | |Rok produkcji=1967 | ||
| + | |Ostatnie oznaczenie=Lxd2-268 | ||
| + | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
| + | |Ostatni typ silnika=Wola H12A | ||
| + | |Ostatnie stacjonowanie=Przeworsk Wąskotorowy | ||
| + | |Użytkownik=Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku | ||
| + | |Właściciel=Starostwo Powiatowe w Przeworsku | ||
| + | |Kolej=Przeworska Kolej Dojazdowa | ||
| + | |Opis=Od lat 90-tych lokomotywa używana jako rezerwowa. Po wycofaniu z eksploatacji Lxd2-251 wykorzystywana zamiennie z Lxd2-257 do prowadzenia pociągów, będąc paradoksalnie "najsprawniejszym" pojazdem trakcyjnym na PKD. | ||
| + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Zakłady Górniczo-Hutnicze Sabinów|1968|1972}}{{Lw stacjonowanie|Jędrzejów Wąskotorowy|1972|1974}}{{Lw stacjonowanie|Werbkowice Wąskotorowe|1974|1974}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1974|1975}}{{Lw stacjonowanie|Werbkowice Wąskotorowe|1975|1978}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1978|1979}}{{Lw stacjonowanie|Przeworsk Wąskotorowy|1979|1990}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1990|1992}}{{Lw stacjonowanie|Przeworsk Wąskotorowy|1992|nadal}} | ||
| + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-8-1|1968|1972}}{{Lw oznaczenie|Lxd2-268|1972|nadal}} | ||
| + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1967|nadal}} | ||
| + | |Grafika=DSC03245amE.JPG | ||
| + | |Foto1=DSC04475am.JPG | ||
| + | |Opis1=Lxd2-268 z pociągiem specjalnym na stacji Przeworsk Wąskotorowy | ||
| + | |Foto2=DSC04598am12.JPG | ||
| + | |Opis2=Przeworska Kolej Dojazdowa - pociąg specjalny z Przeworska do Dynowa przejeżdża przez Widaczów | ||
| + | |Foto3=DSC04689am12.JPG | ||
| + | |Opis3=Lxd2-268 z pociągiem specjalnym z Przeworska do Dynowa na moście w Szklarach | ||
| + | |Foto4=DSC01066amE.JPG | ||
| + | |Opis4=Lxd2-268 z pociągiem do Dynowa na stacji Przeworsk Wąskotorowy | ||
| + | |Foto5=DSC01141bm.JPG | ||
| + | |Opis5=Lxd2-268 na stacji Przeworsk Wąskotorowy | ||
| + | |Foto6=24am.jpg | ||
| + | |Opis6=Lxd2-268 na manewrach w Dynowie | ||
| + | |Foto7=20170618-Lxd2-268-334-przeworsk.jpg | ||
| + | |Opis7=Lxd2-268 (po lewej) w nowym malowaniu oraz Lxd2-334 (po prawej) w hali lokomotywowni Przeworsk | ||
| + | }} | ||
Aktualna wersja na dzień 22:27, 3 wrz 2019
<<< L45H
L45H 20573
Stan: sprawna
Rok produkcji
1967
Producent
FAUR
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
Lxd2-268
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Przeworsk Wąskotorowy
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Wola H12A
Kolej
Przeworska Kolej Dojazdowa
Użytkownik
Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku
Właściciel
Starostwo Powiatowe w Przeworsku
Stacjonowanie
| Zakłady Górniczo-Hutnicze Sabinów | 1968 | - | 1972 |
| Jędrzejów Wąskotorowy | 1972 | - | 1974 |
| Werbkowice Wąskotorowe | 1974 | - | 1974 |
| Karczmiska | 1974 | - | 1975 |
| Werbkowice Wąskotorowe | 1975 | - | 1978 |
| Karczmiska | 1978 | - | 1979 |
| Przeworsk Wąskotorowy | 1979 | - | 1990 |
| Karczmiska | 1990 | - | 1992 |
| Przeworsk Wąskotorowy | 1992 | - | nadal |
Rozstaw
| 750 mm | 1967 | - | nadal |
Oznaczenie
| Lxd2-8-1 | 1968 | - | 1972 |
| Lxd2-268 | 1972 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Od lat 90-tych lokomotywa używana jako rezerwowa. Po wycofaniu z eksploatacji Lxd2-251 wykorzystywana zamiennie z Lxd2-257 do prowadzenia pociągów, będąc paradoksalnie "najsprawniejszym" pojazdem trakcyjnym na PKD.
Galeria
Źródła