Tabor:Lw-01493: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 5: | Linia 5: | ||
|Numer=1827 | |Numer=1827 | ||
|Rok produkcji=1966 | |Rok produkcji=1966 | ||
− | |Ostatnie oznaczenie= | + | |Ostatnie oznaczenie=WLs50-1827 |
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
|Ostatni typ silnika=S324HL | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Cukrownia Kruszwica | |Ostatnie stacjonowanie=Cukrownia Kruszwica | ||
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cukrownia Kruszwica|b/d|b/d}} | + | |Uwagi=Numer zakładowy CK2 |
− | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|| | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cukrownia Garbów|1966|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Cukrownia Kruszwica|b/d|b/d}} |
− | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm| | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1827|1966|b/d}} |
+ | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1966|b/d}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 22:37, 12 lis 2019
<<< 2WLs50
2WLs50 1827
Stan: nieznany
Rok produkcji
1966
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
WLs50-1827
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Cukrownia Kruszwica
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
S324HL
Stacjonowanie
Cukrownia Garbów | 1966 | - | b/d |
Cukrownia Kruszwica | b/d | - | b/d |
Rozstaw
750 mm | 1966 | - | b/d |
Oznaczenie
WLs50-1827 | 1966 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Numer zakładowy CK2
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła