Tabor:Lw-02141: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
|Stan=Nieznany
+
|Stan=W trakcie remontu
 
|Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
 
|Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
 
|Typ=WLs50
 
|Typ=WLs50
Linia 9: Linia 9:
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatnie stacjonowanie=Huta Miedzi "Głogów I"
 
|Ostatnie stacjonowanie=Huta Miedzi "Głogów I"
 +
|Ostatni kraj=Polska
 +
|Właściciel=Prywatny właściciel
 
|Uwagi=Numer zakładowy 2. Zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko w latach 90-tych do standardu WLs50M1
 
|Uwagi=Numer zakładowy 2. Zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko w latach 90-tych do standardu WLs50M1
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie Czarna Białostocka |1971|b/d}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-2123|1971|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-2123|1971|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1971|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1971|b/d}}
 
}}
 
}}
 +
{{Lw stacjonowanie Czarna Białostocka |1971|b/d}}

Wersja z 21:31, 29 gru 2019


<<< WLs50

WLs50 2123

Stan: w trakcie remontu

Rok produkcji

1971

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

W trakcie remontu


Aktualne oznaczenie

WLs50-2123

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Huta Miedzi "Głogów I"

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

S324HL


Właściciel

Prywatny właściciel

Stacjonowanie

b/d b/d - b/d

Rozstaw

600 mm 1971 - b/d

Oznaczenie

WLs50-2123 1971 - b/d

Dodatkowe informacje

Numer zakładowy 2. Zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko w latach 90-tych do standardu WLs50M1

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła

Szablon:Lw stacjonowanie Czarna Białostocka