Tabor:Lw-01990: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
|Ostatni typ silnika=Nieznany | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Sieradza" | + | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Sieradza" |
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Sieradza" | + | |Ostatni kraj=Polska |
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Sieradza"|b/d|b/d}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1084|1960|b/d}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1084|1960|b/d}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1960|b/d}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1960|b/d}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 07:51, 22 lut 2020
<<< WLs50
WLs50 1084
Stan: nieznany
Rok produkcji
1960
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
WLs50-1084
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Cegielnia "Sieradza"
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Nieznany
Stacjonowanie
Cegielnia "Sieradza" | b/d | - | b/d |
Rozstaw
600 mm | 1960 | - | b/d |
Oznaczenie
WLs50-1084 | 1960 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła