Tabor:Lw-01161: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatni typ silnika=S64L | |Ostatni typ silnika=S64L | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Witaszyce" | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Witaszyce" | ||
+ | |Ostatni kraj=Polska | ||
|Użytkownik=Cegielnia Witaszyce | |Użytkownik=Cegielnia Witaszyce | ||
|Opis=Początek stacjonowania według<ref>Bogdan Pokropiński, ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', Warszawa: WKiŁ, 2009, s.154</ref> | |Opis=Początek stacjonowania według<ref>Bogdan Pokropiński, ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', Warszawa: WKiŁ, 2009, s.154</ref> | ||
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Witaszyce"|1953| | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Witaszyce"|1953|199x}} |
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|-|-|-}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|-|-|-}} | ||
− | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1953| | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1953|199x}} |
}} | }} |
Wersja z 12:45, 22 lut 2020
<<< WLs40
WLs40 112
Stan: złom
Rok produkcji
1953
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Złom
Ostatnie oznaczenie
-
Ostatni rozstaw
600 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Cegielnia "Witaszyce"
Kraj stacjonowania
Polska
Ostatni typ silnika
S64L
Stacjonowanie
Cegielnia "Witaszyce" | 1953 | - | 199x |
Rozstaw
600 mm | 1953 | - | 199x |
Oznaczenie
- | - | - | - |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Początek stacjonowania według[1]
Galeria