Tabor:Lw-01171: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez jednego użytkownika) | |||
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
|Ostatni typ silnika=Silnik od koparki Białoruś JUMZ - moc 62km | |Ostatni typ silnika=Silnik od koparki Białoruś JUMZ - moc 62km | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie=Zakład Torfowy | + | |Ostatnie stacjonowanie=Zakład Torfowy w Samlinie |
− | |Właściciel=Zakład Torfowy | + | |Ostatni kraj=Polska |
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Zakład Torfowy | + | |Właściciel=Zakład Torfowy w Samlinie |
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Zakład Torfowy w Samlinie|1975|2008}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1975|2008}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1975|2008}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 06:59, 24 lut 2020
<<< WLs50
WLs50 2343
Stan: złom
Rok produkcji
1975
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Złom
Rok złomowania
2008
Ostatnie oznaczenie
b/d
Ostatni rozstaw
600 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Zakład Torfowy w Samlinie
Kraj stacjonowania
Polska
Ostatni typ silnika
Silnik od koparki Białoruś JUMZ - moc 62km
Stacjonowanie
Zakład Torfowy w Samlinie | 1975 | - | 2008 |
Rozstaw
600 mm | 1975 | - | 2008 |
Oznaczenie
b/d | b/d | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła