Tabor:Lw-01193: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
|Ostatni typ silnika=S324HL | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie=Zakład Torfowy | + | |Ostatnie stacjonowanie=Zakład Torfowy w Grądach |
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|ZPP Goleniów|1966|1982}}{{Lw stacjonowanie|Zakład Torfowy | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|ZPP Goleniów|1966|1982}}{{Lw stacjonowanie|Zakład Torfowy w Grądach|1982|b/d}} |
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1966|do roku złomowania}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1966|do roku złomowania}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 07:09, 24 lut 2020
<<< WLs50
WLs50 1854
Stan: złom
Rok produkcji
1966
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Złom
Ostatnie oznaczenie
b/d
Ostatni rozstaw
600 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Zakład Torfowy w Grądach
Kraj stacjonowania
Polska
Ostatni typ silnika
S324HL
Stacjonowanie
ZPP Goleniów | 1966 | - | 1982 |
Zakład Torfowy w Grądach | 1982 | - | b/d |
Rozstaw
600 mm | 1966 | - | do roku złomowania |
Oznaczenie
b/d | b/d | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła