Tabor:Lw-01314: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Nie pokazano 3 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
− | |Stan= | + | |Stan=Złom |
|Producent=FAUR | |Producent=FAUR | ||
|Typ=L45H | |Typ=L45H | ||
|Numer=21577 | |Numer=21577 | ||
|Rok produkcji=1972 | |Rok produkcji=1972 | ||
+ | |Rok złomowania=1996 | ||
|Ostatnie oznaczenie=Mk45 2010 | |Ostatnie oznaczenie=Mk45 2010 | ||
|Ostatni rozstaw=760 mm | |Ostatni rozstaw=760 mm | ||
|Ostatni typ silnika=Nieznany | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Kolej Dziecięca w Budapeszcie | |Ostatnie stacjonowanie=Kolej Dziecięca w Budapeszcie | ||
− | |Opis=http://hbweb.hu/jarmu/kisvasut_mk45_cim.htm?fbclid=IwAR3-43tBqoSSOWTyi01FbuxRLPN1_Q5ni_jGSJIbvzEf8qb4OK9T-ezMcyk | + | |Ostatni kraj=Węgry |
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Budapeszt| | + | |Uwagi=Po zezłomowaniu czoło wykorzystano jako element dekoracyjny budynku |
− | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Mk45 2010|1972| | + | |Opis=Lokomotywa została zezłomowana 23.02.1996 |
− | |Rozstaw={{Lw rozstaw|760 mm|1972| | + | http://hbweb.hu/jarmu/kisvasut_mk45_cim.htm?fbclid=IwAR3-43tBqoSSOWTyi01FbuxRLPN1_Q5ni_jGSJIbvzEf8qb4OK9T-ezMcyk |
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Budapeszt|1994|1996}}{{Lw stacjonowanie|Nyíregyháza|1980|1994}}{{Lw stacjonowanie|Sárospatak|1973|1980}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Mk45 2010|1972|1996}} | ||
+ | |Rozstaw={{Lw rozstaw|760 mm|1972|1996}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 19:50, 17 mar 2020
<<< L45H
L45H 21577
Stan: złom
Rok produkcji
1972
Producent
FAUR
Stan
Złom
Rok złomowania
1996
Ostatnie oznaczenie
Mk45 2010
Ostatni rozstaw
760 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Kolej Dziecięca w Budapeszcie
Kraj stacjonowania
Węgry
Ostatni typ silnika
Nieznany
Stacjonowanie
Budapeszt | 1994 | - | 1996 |
Nyíregyháza | 1980 | - | 1994 |
Sárospatak | 1973 | - | 1980 |
Rozstaw
760 mm | 1972 | - | 1996 |
Oznaczenie
Mk45 2010 | 1972 | - | 1996 |
Dodatkowe informacje
Po zezłomowaniu czoło wykorzystano jako element dekoracyjny budynku
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa została zezłomowana 23.02.1996 http://hbweb.hu/jarmu/kisvasut_mk45_cim.htm?fbclid=IwAR3-43tBqoSSOWTyi01FbuxRLPN1_Q5ni_jGSJIbvzEf8qb4OK9T-ezMcyk
Galeria
Źródła