Tabor:Lw-01314: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 10: | Linia 10: | ||
|Ostatni typ silnika=Nieznany | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Kolej Dziecięca w Budapeszcie | |Ostatnie stacjonowanie=Kolej Dziecięca w Budapeszcie | ||
+ | |Ostatni kraj=Węgry | ||
+ | |Uwagi=Po zezłomowaniu czoło wykorzystano jako element dekoracyjny budynku | ||
|Opis=Lokomotywa została zezłomowana 23.02.1996 | |Opis=Lokomotywa została zezłomowana 23.02.1996 | ||
http://hbweb.hu/jarmu/kisvasut_mk45_cim.htm?fbclid=IwAR3-43tBqoSSOWTyi01FbuxRLPN1_Q5ni_jGSJIbvzEf8qb4OK9T-ezMcyk | http://hbweb.hu/jarmu/kisvasut_mk45_cim.htm?fbclid=IwAR3-43tBqoSSOWTyi01FbuxRLPN1_Q5ni_jGSJIbvzEf8qb4OK9T-ezMcyk |
Aktualna wersja na dzień 19:50, 17 mar 2020
<<< L45H
L45H 21577
Stan: złom
Rok produkcji
1972
Producent
FAUR
Stan
Złom
Rok złomowania
1996
Ostatnie oznaczenie
Mk45 2010
Ostatni rozstaw
760 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Kolej Dziecięca w Budapeszcie
Kraj stacjonowania
Węgry
Ostatni typ silnika
Nieznany
Stacjonowanie
Budapeszt | 1994 | - | 1996 |
Nyíregyháza | 1980 | - | 1994 |
Sárospatak | 1973 | - | 1980 |
Rozstaw
760 mm | 1972 | - | 1996 |
Oznaczenie
Mk45 2010 | 1972 | - | 1996 |
Dodatkowe informacje
Po zezłomowaniu czoło wykorzystano jako element dekoracyjny budynku
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa została zezłomowana 23.02.1996 http://hbweb.hu/jarmu/kisvasut_mk45_cim.htm?fbclid=IwAR3-43tBqoSSOWTyi01FbuxRLPN1_Q5ni_jGSJIbvzEf8qb4OK9T-ezMcyk
Galeria
Źródła