Tabor:Lw-01314: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
 
Linia 10: Linia 10:
 
|Ostatni typ silnika=Nieznany
 
|Ostatni typ silnika=Nieznany
 
|Ostatnie stacjonowanie=Kolej Dziecięca w Budapeszcie
 
|Ostatnie stacjonowanie=Kolej Dziecięca w Budapeszcie
 +
|Ostatni kraj=Węgry
 +
|Uwagi=Po zezłomowaniu czoło wykorzystano jako element dekoracyjny budynku
 
|Opis=Lokomotywa została zezłomowana 23.02.1996
 
|Opis=Lokomotywa została zezłomowana 23.02.1996
 
http://hbweb.hu/jarmu/kisvasut_mk45_cim.htm?fbclid=IwAR3-43tBqoSSOWTyi01FbuxRLPN1_Q5ni_jGSJIbvzEf8qb4OK9T-ezMcyk
 
http://hbweb.hu/jarmu/kisvasut_mk45_cim.htm?fbclid=IwAR3-43tBqoSSOWTyi01FbuxRLPN1_Q5ni_jGSJIbvzEf8qb4OK9T-ezMcyk

Aktualna wersja na dzień 19:50, 17 mar 2020


<<< L45H

L45H 21577

Stan: złom

Rok produkcji

1972

Producent

FAUR

Stan

Złom

Rok złomowania

1996

Ostatnie oznaczenie

Mk45 2010

Ostatni rozstaw

760 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Kolej Dziecięca w Budapeszcie

Kraj stacjonowania

Węgry

Ostatni typ silnika

Nieznany

Stacjonowanie

Budapeszt 1994 - 1996
Nyíregyháza 1980 - 1994
Sárospatak 1973 - 1980

Rozstaw

760 mm 1972 - 1996

Oznaczenie

Mk45 2010 1972 - 1996

Dodatkowe informacje

Po zezłomowaniu czoło wykorzystano jako element dekoracyjny budynku

Szczegółowy opis i uwagi

Lokomotywa została zezłomowana 23.02.1996 http://hbweb.hu/jarmu/kisvasut_mk45_cim.htm?fbclid=IwAR3-43tBqoSSOWTyi01FbuxRLPN1_Q5ni_jGSJIbvzEf8qb4OK9T-ezMcyk

Galeria

Źródła