Tabor:Lw-00327: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m |
m |
||
Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatni rozstaw=785 mm | |Ostatni rozstaw=785 mm | ||
|Ostatni typ silnika=Wola SDSR150 | |Ostatni typ silnika=Wola SDSR150 | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie= | + | |Ostatnie stacjonowanie=Błędowa Tyczyńska (Zakład remontowy) |
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
|Właściciel=Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych | |Właściciel=Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych |
Wersja z 14:30, 11 kwi 2020
<<< WLs150
WLs150 6835
Stan: w trakcie remontu
Rok produkcji
1964
Producent
Fablok
Stan
W trakcie remontu
Aktualne oznaczenie
WLs150-6835
Aktualny rozstaw
785 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Błędowa Tyczyńska (Zakład remontowy)
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Wola SDSR150
Właściciel
Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych
Stacjonowanie
Kopalnia Węgla Kamiennego "Wieczorek" | 1964 | - | 2020 |
Błędowa Tyczyńska (Zaklad remontowy) | 2020 | - | Nadal |
Rozstaw
785 mm | 1964 | - | Nadal |
Oznaczenie
WLs150-6835 | 1964 | - | Nadal |
2 | 1964 | - | Nadal |
Dodatkowe informacje
Numer zakładowy 2
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła