Tabor:Lw-00327: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m
m
Linia 8: Linia 8:
 
|Ostatni rozstaw=785 mm
 
|Ostatni rozstaw=785 mm
 
|Ostatni typ silnika=Wola SDSR150
 
|Ostatni typ silnika=Wola SDSR150
|Ostatnie stacjonowanie=Kopalnia Węgla Kamiennego "Wieczorek"
+
|Ostatnie stacjonowanie=Błędowa Tyczyńska (Zakład remontowy)
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Właściciel=Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych
 
|Właściciel=Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych

Wersja z 14:30, 11 kwi 2020


<<< WLs150

WLs150 6835

Stan: w trakcie remontu

Rok produkcji

1964

Producent

Fablok

Stan

W trakcie remontu


Aktualne oznaczenie

WLs150-6835

Aktualny rozstaw

785 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Błędowa Tyczyńska (Zakład remontowy)

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

Wola SDSR150


Właściciel

Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych

Stacjonowanie

Kopalnia Węgla Kamiennego "Wieczorek" 1964 - 2020
Błędowa Tyczyńska (Zaklad remontowy) 2020 - Nadal

Rozstaw

785 mm 1964 - Nadal

Oznaczenie

WLs150-6835 1964 - Nadal
2 1964 - Nadal

Dodatkowe informacje

Numer zakładowy 2

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła