Tabor:Lw-02739: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Robot utworzył metrykę pojazdu) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
+ | |Stan=Złom | ||
+ | |Producent=FAUR | ||
|Typ=LDE1300 | |Typ=LDE1300 | ||
|Numer=25272 | |Numer=25272 | ||
− | + | |Rok produkcji=1987 | |
− | |Rok produkcji =1987 | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|Ostatnie oznaczenie=SP32-040 | |Ostatnie oznaczenie=SP32-040 | ||
|Ostatni rozstaw=1435 mm | |Ostatni rozstaw=1435 mm | ||
− | + | |Ostatni typ silnika=M820SR | |
− | |Ostatni typ silnika=M820SR | + | |Ostatnie stacjonowanie=Zakład Taboru we Wrocławiu |
− | | | + | |Ostatni kraj=Polska |
− | | | + | |Użytkownik=Polskie Koleje Państwowe |
− | | | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|MD Kłodzko|1987|1991}}{{Lw stacjonowanie|MD Kamieniec Ząbkowicki|1991|1992}}{{Lw stacjonowanie|MD Wałbrzych|1992|1997}}{{Lw stacjonowanie|MT Wrocław Południe|1997|1997}}{{Lw stacjonowanie|MZ Wrocław Południe|1.04.1999|1.08.1999}}{{Lw stacjonowanie|MZ Wrocław|1.08.1999|1.09.1999}}{{Lw stacjonowanie|Zakład Taboru we Wrocławiu|1.09.1999|2004}} |
− | | | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|SP32-040|1987|2004}} |
− | | | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|1435 mm|1987|2004}} |
− | |Rozstaw= | ||
− | | | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 16:11, 24 kwi 2020
<<< LDE1300
LDE1300 25272
Stan: złom
Rok produkcji
1987
Producent
FAUR
Stan
Złom
Ostatnie oznaczenie
SP32-040
Ostatni rozstaw
1435 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Zakład Taboru we Wrocławiu
Kraj stacjonowania
Polska
Ostatni typ silnika
M820SR
Stacjonowanie
MD Kłodzko | 1987 | - | 1991 |
MD Kamieniec Ząbkowicki | 1991 | - | 1992 |
MD Wałbrzych | 1992 | - | 1997 |
MT Wrocław Południe | 1997 | - | 1997 |
MZ Wrocław Południe | 1.04.1999 | - | 1.08.1999 |
MZ Wrocław | 1.08.1999 | - | 1.09.1999 |
Zakład Taboru we Wrocławiu | 1.09.1999 | - | 2004 |
Rozstaw
1435 mm | 1987 | - | 2004 |
Oznaczenie
SP32-040 | 1987 | - | 2004 |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła