Tabor:Lw-02633: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Stan=Złom |Producent=Warsztaty Gnieźnieńskiej Kolei Powiatowej w Gnieźnie |Typ=Gospodarczy |Numer=brak |Rok produkcji=1931 |Rok złomowania=195...")
 
m
 
Linia 3: Linia 3:
 
|Producent=Warsztaty Gnieźnieńskiej Kolei Powiatowej w Gnieźnie
 
|Producent=Warsztaty Gnieźnieńskiej Kolei Powiatowej w Gnieźnie
 
|Typ=Gospodarczy
 
|Typ=Gospodarczy
|Numer=brak
+
|Numer=?(GKP 2)
 
|Rok produkcji=1931
 
|Rok produkcji=1931
 
|Rok złomowania=1953
 
|Rok złomowania=1953

Aktualna wersja na dzień 19:19, 1 maj 2020


<<< Gospodarczy

Gospodarczy ?(GKP 2)

Stan: złom

Rok produkcji

1931

Producent

Warsztaty Gnieźnieńskiej Kolei Powiatowej w Gnieźnie

Stan

Złom

Rok złomowania

1953

Ostatnie oznaczenie

Myz021

Ostatni rozstaw

750 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Lisewo Wąskotorowe

Kraj stacjonowania

Polska

Ostatni typ silnika

Ford BB

Stacjonowanie

Gniezno Wąskotorowe 1931 - 1951
Koronowo Wąskotorowe 1951 - 1951
Lisewo Wąskotorowe 1951 - 1953

Rozstaw

600 mm 1931 - 1951
750 mm 1951 - 1953

Oznaczenie

GKP 2 1931 - 1947
Mxx021 1947 - 1949
Myz021 1949 - 1953

Dodatkowe informacje

Charakterystycznie wystający silnik z własną osią.

Szczegółowy opis i uwagi

Wagon zbudowany metodą gospodarczą/"chałupniczą", stąd oznaczenie typu, który nie został nadany.

Galeria

Źródła