Tabor:Lw-02638: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m |
|||
Linia 3: | Linia 3: | ||
|Producent=Warsztaty Warszawskich Kolei Dojazdowych | |Producent=Warsztaty Warszawskich Kolei Dojazdowych | ||
|Typ=Gospodarczy | |Typ=Gospodarczy | ||
− | |Numer= | + | |Numer=?(201) |
|Rok produkcji=1934 | |Rok produkcji=1934 | ||
|Rok złomowania=1940 | |Rok złomowania=1940 |
Aktualna wersja na dzień 19:20, 1 maj 2020
<<< Gospodarczy
Gospodarczy ?(201)
Stan: złom
Rok produkcji
1934
Producent
Warsztaty Warszawskich Kolei Dojazdowych
Stan
Złom
Rok złomowania
1940
Ostatnie oznaczenie
201
Ostatni rozstaw
1000 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Piaseczno Miasto
Kraj stacjonowania
Polska
Ostatni typ silnika
Chevrolet wz. 1939
Stacjonowanie
Grójec | 1934 | - | 1939 |
Piaseczno Miasto | 1939 | - | 1940 |
Rozstaw
1000 mm | 1934 | - | 1940 |
Oznaczenie
201 | 1934 | - | 1940 |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Wagon zbudowany metodą gospodarczą/"chałupniczą", stąd oznaczenie typu, który nie został nadany. Powstał w wyniku przebudowy samochodu ciężarowego marki Ford. Uległ spaleniu podczas naprawy w warsztacie w Piasecznie w 1940 roku. Tzw. "Świnka".
Galeria
Źródła