Tabor:Lw-02643: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Stan=Złom |Producent=Wytwórnia Parowozów Zakładów Ostrowieckich w Warszawie |Typ=W3M |Numer=377 |Rok produkcji=1938 |Rok odstawienia=1960 |Rok...")
 
Linia 12: Linia 12:
 
|Ostatnie stacjonowanie=Trzebnica Gaj
 
|Ostatnie stacjonowanie=Trzebnica Gaj
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Ostatni kraj=Polska
 +
|Opis=Możliwe, że po naprawie w ZNTK Poznań w 1953 roku posiadał inne oznaczenie (prawdopodobnie seria Mx).
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Włocławek Wąskotorowy|1938|1938}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1938|1950}}{{Lw stacjonowanie|Nasielsk Wąskotorowy|1950|1951}}{{Lw stacjonowanie|Sochaczew|1951|1952}}{{Lw stacjonowanie|Lisewo Wąskotorowe|1952|1953}}{{Lw stacjonowanie|Trzebnica Gaj|1953|1962}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Włocławek Wąskotorowy|1938|1938}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1938|1950}}{{Lw stacjonowanie|Nasielsk Wąskotorowy|1950|1951}}{{Lw stacjonowanie|Sochaczew|1951|1952}}{{Lw stacjonowanie|Lisewo Wąskotorowe|1952|1953}}{{Lw stacjonowanie|Trzebnica Gaj|1953|1962}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|102|1938|1947}}{{Lw oznaczenie|102 M|1947|1962}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|102|1938|1947}}{{Lw oznaczenie|102 M|1947|1962}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1938|1962}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1938|1962}}
 
}}
 
}}

Wersja z 15:17, 3 maj 2020


<<< W3M

W3M 377

Stan: złom

Rok produkcji

1938

Producent

Wytwórnia Parowozów Zakładów Ostrowieckich w Warszawie

Stan

Złom

Rok odstawienia

1960

Rok złomowania

1962

Ostatnie oznaczenie

102 M

Ostatni rozstaw

750 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Trzebnica Gaj

Kraj stacjonowania

Polska

Ostatni typ silnika

Eberman 4C 14/17

Stacjonowanie

Włocławek Wąskotorowy 1938 - 1938
Karczmiska 1938 - 1950
Nasielsk Wąskotorowy 1950 - 1951
Sochaczew 1951 - 1952
Lisewo Wąskotorowe 1952 - 1953
Trzebnica Gaj 1953 - 1962

Rozstaw

750 mm 1938 - 1962

Oznaczenie

102 1938 - 1947
102 M 1947 - 1962

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Możliwe, że po naprawie w ZNTK Poznań w 1953 roku posiadał inne oznaczenie (prawdopodobnie seria Mx).

Galeria

Źródła