Tabor:Lw-00604: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatni rozstaw=785 mm | |Ostatni rozstaw=785 mm | ||
|Ostatni typ silnika=D2516HMU | |Ostatni typ silnika=D2516HMU | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie= | + | |Ostatnie stacjonowanie=Pleszew Miasto |
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
|Użytkownik=SKPL Cargo sp z.o.o | |Użytkownik=SKPL Cargo sp z.o.o |
Wersja z 16:27, 24 lip 2020
<<< A20D-P
A20D-P 25076
Stan: w trakcie remontu
Rok produkcji
1985
Stan
W trakcie remontu
Rok odstawienia
2001
Aktualne oznaczenie
MBxd2-308
Aktualny rozstaw
785 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Pleszew Miasto
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
D2516HMU
Kolej
Pleszewska Kolej Lokalna
Użytkownik
SKPL Cargo sp z.o.o
Właściciel
SKPL Cargo sp.z.o.o
Stacjonowanie
Gryfice Wąskotorowe | 1985 | - | 1987 |
Dobra Nowogardzkie | 1987 | - | 2014 |
Rudy | 2014 | - | 2019 |
Pleszew Miasto | 2019 | - | Nadal |
Rozstaw
1000 mm | 1985 | - | 2014 |
785 mm | 2016 | - | 2018 |
750 | 2019 | - | Nadal |
Oznaczenie
MBxd2-308 | 1985 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Eksploatowany do 2001 roku. Następnie przez 13 lat stał w lokomotywowni w Dobrach i wciąż był w dobrym stanie. Po sprowadzeniu do Rud stanął pod chmurką i oczekiwał na przekucie. Końcem 2016 wagon ten znajdował się na hali napraw i był w trakcie remontu.
Galeria
Źródła