Tabor:Lw-00014: Różnice pomiędzy wersjami
m (Robot automatycznie zastąpił tekst (-Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu +Producent=ZNTK Poznań)) |
|||
(Nie pokazano 5 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatni typ silnika=S324HL | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Kolej Parkowa Maltanka w Poznaniu | |Ostatnie stacjonowanie=Kolej Parkowa Maltanka w Poznaniu | ||
+ | |Ostatni kraj=Polska | ||
|Użytkownik=MPK Poznań | |Użytkownik=MPK Poznań | ||
|Kolej=Kolej Parkowa Maltanka | |Kolej=Kolej Parkowa Maltanka | ||
− | |Uwagi= | + | |Uwagi=Lokomotywa posiada komin z tłumikiem stylizowany na taki, jaki był stosowany w dawnych lokomotywach spalinowych oraz w ciągnikach, np. marki Lanz-Bulldog. |
− | |Opis= | + | |Opis=Na przełomie 2009/2010 przeprowadzono remont lokomotywy w firmie Modertrans. |
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Przedsiębiorstwo Ceramiki Budowlanej w Łodzi|1961|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Cegielnia Sucumin|b/d|2008}}{{Lw stacjonowanie|Modertrans (remont generalny)|2009|2010}}{{Lw stacjonowanie|Kolej Parkowa Maltanka|2010|nadal}} | + | 12.08.2020 uległa wykolejeniu po zderzeniu z samochodem (Opis na FB: https://www.facebook.com/groups/535051703229691/permalink/3172324616169040/) na skutek wykolejenia urwany został tylny sprzęg. |
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Przedsiębiorstwo Ceramiki Budowlanej w Łodzi|1961|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Cegielnia Sucumin|b/d|2008}}{{Lw stacjonowanie|Stadnina koni w Lwówku|2008|2009}}{{Lw stacjonowanie|Modertrans (remont generalny)|2009|2010}}{{Lw stacjonowanie|Kolej Parkowa Maltanka|2010|nadal}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1225|1961|nadal}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1225|1961|nadal}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1961|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1961|nadal}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 05:17, 13 sie 2020
<<< WLs50
WLs50 1225
Stan: sprawna
Rok produkcji
1961
Producent
ZNTK Poznań
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
WLs50-1225
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Kolej Parkowa Maltanka w Poznaniu
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
S324HL
Kolej
Kolej Parkowa Maltanka
Użytkownik
MPK Poznań
Stacjonowanie
Przedsiębiorstwo Ceramiki Budowlanej w Łodzi | 1961 | - | b/d |
Cegielnia Sucumin | b/d | - | 2008 |
Stadnina koni w Lwówku | 2008 | - | 2009 |
Modertrans (remont generalny) | 2009 | - | 2010 |
Kolej Parkowa Maltanka | 2010 | - | nadal |
Rozstaw
600 mm | 1961 | - | nadal |
Oznaczenie
WLs50-1225 | 1961 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Lokomotywa posiada komin z tłumikiem stylizowany na taki, jaki był stosowany w dawnych lokomotywach spalinowych oraz w ciągnikach, np. marki Lanz-Bulldog.
Szczegółowy opis i uwagi
Na przełomie 2009/2010 przeprowadzono remont lokomotywy w firmie Modertrans. 12.08.2020 uległa wykolejeniu po zderzeniu z samochodem (Opis na FB: https://www.facebook.com/groups/535051703229691/permalink/3172324616169040/) na skutek wykolejenia urwany został tylny sprzęg.
Galeria
Źródła