Tabor:Lw-00055: Różnice pomiędzy wersjami
m (PawBot przeniósł stronę Tabor:Lw-00055 na XTabor:Lw-00055, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania) |
|||
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
− | | | + | |Stan=Pomnik |
+ | |Producent=ZNTK Poznań | ||
|Typ=WLs40 | |Typ=WLs40 | ||
− | |||
|Numer=258 | |Numer=258 | ||
− | |Rok produkcji= | + | |Rok produkcji=1954 |
− | | | + | |Ostatnie oznaczenie=WLs40-258 |
− | |||
− | |||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
+ | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Hotel "Zielona Brama" w Przywidzu | |Ostatnie stacjonowanie=Hotel "Zielona Brama" w Przywidzu | ||
− | |Ostatni | + | |Ostatni kraj=Polska |
|Opis=WLs40-258 stoi wraz z dwiema kolebami na terenie hotelu "Zielona Brama" w Przywidzu. W 1963 roku zmieniono jej silnik na S324. Obecny właściciel nabył ja w celu uruchomienia około 1,5 km linii w pobliżu hotelu. Informacje o służbie podane w tabeli obok pochodzą od obecnego (w 2016 roku) właściciela lokomotywy, natomiast według książki „Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej” lokomotywa służyła w cegielni „Miedary”, a następnie a cegielni „Patoka”. Informacje udzielone przez właściciela lokomotywy wydają się bardziej prawdopodobne<ref>Informacje zebrane przez Artura Labuddę</ref>. | |Opis=WLs40-258 stoi wraz z dwiema kolebami na terenie hotelu "Zielona Brama" w Przywidzu. W 1963 roku zmieniono jej silnik na S324. Obecny właściciel nabył ja w celu uruchomienia około 1,5 km linii w pobliżu hotelu. Informacje o służbie podane w tabeli obok pochodzą od obecnego (w 2016 roku) właściciela lokomotywy, natomiast według książki „Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej” lokomotywa służyła w cegielni „Miedary”, a następnie a cegielni „Patoka”. Informacje udzielone przez właściciela lokomotywy wydają się bardziej prawdopodobne<ref>Informacje zebrane przez Artura Labuddę</ref>. | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Wytwórnia Ekstraktów Garbarskich w Bydgoszczy|1955|2002}}{{Lw stacjonowanie|Gospodarstwo Agroturystyczne "Pola" w Mochlu|2002|2014}}{{Lw stacjonowanie|Hotel "Zielona Brama" w Przywidzu|2014|nadal}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|brak|b/d|nadal}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1955|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1955|nadal}} | ||
− | | | + | |Grafika=WLs40 258 3.JPG |
− | |||
|Foto1=WLs40 258 1.JPG | |Foto1=WLs40 258 1.JPG | ||
|Foto2=WLs40 258 2.JPG | |Foto2=WLs40 258 2.JPG | ||
|Foto3=WLs40 258 4.JPG | |Foto3=WLs40 258 4.JPG | ||
+ | |Foto4=WLs40-258 2018.03.03 Przywidz zdjęcie 1.jpg | ||
+ | |Opis4=WLs40-258 2018.03.03 Przywidz zdjęcie 1 | ||
+ | |Foto5=WLs40-258 2018.03.03 Przywidz zdjęcie 2.jpg | ||
+ | |Opis5=WLs40-258 2018.03.03 Przywidz zdjęcie 2 | ||
+ | |Foto6=WLs40-258 Przywidz mapa.jpg | ||
+ | |Opis6=WLs40-258 Przywidz mapa | ||
}} | }} | ||
− | |||
[[Kategoria:WLs40]] | [[Kategoria:WLs40]] |
Aktualna wersja na dzień 09:24, 16 sty 2021
<<< WLs40
WLs40 258
Stan: pomnik
Rok produkcji
1954
Producent
ZNTK Poznań
Stan
Pomnik
Aktualne oznaczenie
WLs40-258
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Hotel "Zielona Brama" w Przywidzu
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
S324HL
Stacjonowanie
Wytwórnia Ekstraktów Garbarskich w Bydgoszczy | 1955 | - | 2002 |
Gospodarstwo Agroturystyczne "Pola" w Mochlu | 2002 | - | 2014 |
Hotel "Zielona Brama" w Przywidzu | 2014 | - | nadal |
Rozstaw
600 mm | 1955 | - | nadal |
Oznaczenie
brak | b/d | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
WLs40-258 stoi wraz z dwiema kolebami na terenie hotelu "Zielona Brama" w Przywidzu. W 1963 roku zmieniono jej silnik na S324. Obecny właściciel nabył ja w celu uruchomienia około 1,5 km linii w pobliżu hotelu. Informacje o służbie podane w tabeli obok pochodzą od obecnego (w 2016 roku) właściciela lokomotywy, natomiast według książki „Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej” lokomotywa służyła w cegielni „Miedary”, a następnie a cegielni „Patoka”. Informacje udzielone przez właściciela lokomotywy wydają się bardziej prawdopodobne[1].
Galeria